Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اندونزی، حمید استیلی در مورد مورد جلسه هماهنگی قبل از دیدار مقابل عربستان، گفت: جلسه امروز برای هماهنگی‌ تیم‌ها بود. این جلسه با حضور مسئولان تیم‌های گروه F عربستان، ایران، میانمار و کره شمالی برگزار شد. در مورد مسائل داوری، تعویض‌ها، اینکه چه کسانی می‌توانند روی نیمکت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه کسانی همراه تیم می‌توانند در اتوبوس باشند و سایر مسائل صحبت شد. در مورد تیم هم توضیحاتمان را نوشتیم. پیراهن اول ما سفید، پیراهن دوم ما قرمز، پیراهن اول گلرها مشکی، پیراهن دوم گلرها سبز و پیراهن سوم گلرها آبی هستند.

وی افزود: در مورد موضوع زمین هم صحبت کردیم. عربستانی‌ها هم در مورد شرایط زمین تمرین ناراحت بودند. آنها دیروز آمدند. یک گله هم این بود که باید روز قبل از بازی، تمرین تیم‌ها در زمین اصلی مسابقه برگزار شود که آنها گفتند با توجه به برگزاری همه روزه بازی‌ها در یک زمین نمی‌توانند اجازه انجام این کار را بدهند. همچنین نوشتن هر گونه شعار سیاسی زیر پیراهن ممنوع است. موارد مختلف و زیادی در این جلسه مطرح شد.

مدیر تیم امید در مورد اینکه آیا رنگ لباس تیم امید در بازی فردا مشخص شد، عنوان کرد: خیر هنوز مشخص نشده است. گفتند تا شب این مسئله را به ما اعلام می‌کنند. خودشان در این مورد تصمیم می‌گیرند و به ما اعلام می‌کنند.

استیلی در مورد اینکه وضعیت برنامه ریزی مسئولان برگزاری مسابقات در حد AFC  است، گفت: برنامه ریزی در حد AFC هم نیست و از آن هم بدتر است. باید امروز رنگ  لباس ها مشخص می‌شد اما تا به این لحظه این اتفاق نیفتاده است.

وی در مورد مشکل حضور برخی همراهان تیم روی نیمکت، اظهار داشت: در نامه قبلی که به کمیته المپیک ارسال شده بود تعداد نفرات برای نشستن  روی نیمکت 6 نفر اعلام شده بود اما امروز اعلام کردند که 8 نفر می‌توانند روی نیمکت حضور یابند که ما امروز با سجادی تماس گرفتیم و او هم قول همکاری داد تا هر چه سریعتر نام این دو نفر را به لیستمان اضافه کنیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسوند آبی ها عوض می شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم های عربی!

 صنایع پتروشیمی خلیج فارس پسوند «خلیچ فارس» را به نام این باشگاه اضافه می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، با واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، کم کم شاهد تغییرات جدید در این باشگاه خواهیم بود.

یکی از این تغییرات که پس از جلسه امروز مدیران پتروشیمی خلیج فارس با اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال زمزمه‌های آن مطرح شده، اضافه شدن پسوند خلیج فارس به نام باشگاه استقلال است.

    در حالی که همزمان با تکمیل مراحل واگذاری پسوند ایران از نام باشگاه استقلال برداشته شده بود، حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که قرار است عبارت خلیج فارس به نام استقلال اضافه شده تا این باشگاه از فصول آینده با نام استقلال خلیج فارس در مسابقات فوتبال داخلی و بین‌المللی شرکت کند.

پیش از این پسوند آبی پوشان، ایران بود و حتی در سامانه کدال و نامه های اداری و رسمی از این تیم به عنوان استقلال ایران یاد می شد که حالا به نظر می رسد باید شاهد تغییر آن به استقلال خلیج فارس باشیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعیین هویت «خلیج فارس» را به امارات واگذار کرده ایم ! دانشگاه عربستانی از نام «خلیج فارس» استفاده کرد

دیگر خبرها

  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • پسوند آبی ها عوض می شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم های عربی!
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره