Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@23:06:45 GMT

جان‌ باختن تکنسین اورژانس کهگیلویه

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۸۶۲۴

جان‌ باختن تکنسین اورژانس کهگیلویه

«پیرحسین کولیوند»، مشاور وزیر و سرپرست سازمان اورژانس کشور طی پیامی درگذشت تکنسین اورژانس کهگیلویه حین انجام وظیفه و خدمت را تسلیت گفت.

ایران آنلاین /بخشی از متن پیام تسلیت به شرح زیر است؛

انالله و انا الیه راجعون
خبر فوت تکنسین فعال و تلاشگر عرصه جهاد و خدمت آقای «هجری مظهری مقدم» را به جامعه اورژانس کشور تسلیت عرض می‌نمایم بی شک جایگاه این برادر عزیز از دست رفته بهشت برین است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینجانب این ماتم جانگداز را به جامعه بهداشت و درمان و خانواده بزرگ سپید پوش اورژانس، صمیمانه تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات خواستارم .
گفتنی است، مظهری مقدم تکنیسین اورژانس کهگیلویه دارای 30سال سن، ساکن شهر دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد حدود ساعت 17 روز دوشنبه، 22 مرداد در حین انجام وظیفه در پایگاه اورژانس به علت ایست قلبی به دیدار حق شتافت./مهر

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدوم شدن ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۷ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت ولیعصر بروجن انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • لاپید خواستار اعزام فوری حریدی‌ها به خدمت اجباری شد
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور