Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@19:29:46 GMT

بهرنگ علوی و نازنین بیاتی در رفتن!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۸۶۹۴

بهرنگ علوی و نازنین بیاتی در رفتن!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ شرکت فرانسوی دریم لب به مدیرت نسرین میرشب که پخش بین المللی فیلم «رفتن» را برعهده دارد از فروش حق پخش این فیلم در چین خبر داد و اعلام کرد «رفتن» به زودی در سینماهای چین اکران خواهد شد.

اکران این فیلم چندی پیش در سینماهای ترکیه نیز آغاز شده است.

رضا احمدی، فرشته حسینی، بهرنگ علوی، نازنین بیاتی، مسعود میرطاهری، سینا سهیلی، محفوظ محمودی، افشین اخلاقی، بشیر احمد نیکزاد، امیرحسین بابائیان، محمد امین صاحب زاده، کاظم علیزاده شمس لنگرودی در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«رفتن» قصه‌ فرشته و نبی قصه ی عشقی که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می شود قصه ی عشقی که از همه چیز غیر از معشوق رنج می بیند رفتن قصه درد است درد خانه به دوشی درد مهاجرت.

نماینده اسکار افغانستان در گروه هنر و تجربه درحال اکران است.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رفتن چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «روز مبادا» ساخته فائزه عزیزخانی از یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۸ در بخش سینماآنلاین فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم در اکران آنلاین «سینمای دیگر» و با قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود. برای تماشای آثار اکران آنلاین نیاز به خرید اشتراک پلتفرم نیست.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «مادر هوای رفتن کرده و زندگیش رنگ دیگری گرفته، اما اهل خانه او را باور نمی کنند.»

برخی از عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: فائزه عزیزخانی، دستیار کارگردان: چاوش هنرآموز، طراح صحنه: سعید هنرمند، مدیر تولید: عباس کلانتری، آهنگساز: بابک میرزاخانی، صدابردار: علی گراکوهی، طراحی صدا: پرویز آبنار، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، تهیه کننده: نگار اسکندرفر و محمد احمدی، مشاور کارگردان: عباس کیارستمی.

بازیگران فیلم شیرین (آمنه) آقارضا کاشی، ولی عزیزخانی، احمد عزیزخانی و با حضور افتخاری هدیه تهرانی هستند.

کد خبر 6090786

دیگر خبرها

  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی