Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-29@19:48:56 GMT

بطحائی: استفاده و عرضه اقلام خارجی در مدارس ممنوع

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۸۹۵۲

وقتی الگوهای ایرانی بسیاری داریم، نیازی به استفاده از قهرمانان خارجی نیست، بچه های ما الگوبرداری می کنند و تصویری که در دفتر و کوله پشتی دانش آموزی رسم شده در ذهنش باقی می ماند، هرچند شاید برای ما جلب توجه نکند. حاملیت فرهنگی اقلام مصرفی در مدرسه برای ما بسیار مهم است.

به گزارش جنوب نیوز، ‌مصطفی نخعی افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در اجرای اقتصاد مقاومتی و همچنین ارتقاء توان عملیاتی منطقه‌، نخستین کشتی نفتکش با ظرفیت 50 میلیون لیتر نفتگاز در اسکله شماره ۵ بندر شهید بهشتی چابهار پهلو‌دهی ‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر نخعی در ادامه افزود: ایجاد زیرساخت‌های لازم از طریق اجرای دو خط لوله ۱۶ اینچ و ارتقاء سیستم تخلیه از یک خط ۱۲ اینچ در اسکله شماره ۲ به دو خط ۱۶ اینچ در اسکله شماره ۵ از مهمترین اقدامات انجام شده در این راستا بوده است‌.

مدیر منطقه چابهار به آبخور محدود اسکله شماره ۲ اشاره نموده و ادامه داد: آبخور اسکله شماره دو به گونه ای بود که امکان پهلو دهی به نفتکش های با ظرفیت بالا را نمی داد ولی در حال حاضر با بهره برداری از اسکله شماره پنج بسیاری از مشکلات را در این رابطه مرتفع شده است‌.

مدیر منطقه چابهار در ادامه ارتقاء توان عملیاتی منطقه به جهت پوشش توزیع فرآورده‌های نفتی در شرق کشور را از مهمترین مزیت های استفاده از اسکله مذکور عنوان نموده و افزود: استفاده از ظرفیت کامل نفتکش‌ها‌، کاهش هزینه‌، جلوگیری از اتلاف زمان‌، افزایش میزان ذخیره سازی و کاهش هزینه های زائد حمل فرآورده با نفتکش از مبادی تامین دوردست از دیگر محاسن بهره برداری از اسکله مذکور است.

مدیر منطقه چابهار ‌از حمایت‌های همه جانبه مدیر عامل محترم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و مدیران ستادی ذیربط بخصوص مدیریت های تامین و توزیع و مهندسی طرحهادر تحقق شرایط مذکور قدردانی کرد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم

مدیر منطقه دو شهرداری قم از پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در خیابان جوادالائمه (ع) خبر داد.

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به عملکرد شهرداری منطقه دو در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: اگر دو پروژه را کنار بگذاریم تقریباً تمام پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۰۰ درصد انجام شده است.

وی افزود: مهم‌ترین پروژه‌ای که داشتیم، بحث آسفالت شوارع سطح منطقه بود که ۱۸ هزار تن آسفالت با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان در سطح منطقه انجام شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم خاطرنشان کرد: ۷۰ میلیارد تومان پروژه تملک املاک در مسیرهایی مثل حریم کمربندی، تملک فضای سبز، املاک تصرف شده و پارکینگ سطح منطقه بود که سال گذشته دو پلاک در خیابان جوادالائمه با ارزش ۱۰ میلیارد برای پارکینگ تملک شد.

حسینی افزود: بحث جدول گذاری خیابان‌های منطقه موضوع دیگری است. جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی منطقه، بهسازی بوستان‌ها، احداث فاز ۴ بوستان صداقت و توسعه بوستان امام رضا (ع)، بهسازی بوستان‌های رضوی، ولایت، صبا و سایر بوستان‌ها از دیگر اقدامات در سال ۱۴۰۲ بود.

وی تاکید کرد: در سال ۱۴۰۳ نیز ۱۵ میلیارد تومان در سال برای تملک پارکینگ پیش بینی شده است تا یک لکه پارکینگ در خیابان جوادالائمه (ع) با تملک این سه پلاک نهایی شود و در اختیار سازمان ترافیک قرار بگیرد که مجموع مساحت این تملک‌ها حدود هزار و ۵۰۰ متر مربع است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه تملک بوستان خانواده که در خیابان چمران است سال گذشته با اعتبار ۷ میلیارد تومان شروع شد، اضافه کرد: امسال هم ۵ میلیارد تومان برای تملک بوستان خانواده منطقه دو پیش بینی شده است.

حسینی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا شهریور ۱۴۰۳ شاهد بهره برداری بوستان بانوان و بوستان خانواده منطقه باشیم که مساحت آن نزدیک به ۱۰ هزار مترمربع است.

کد خبر 749110

دیگر خبرها

  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • چرا پخش سریال حشاشین پس از انتشار ممنوع شد؟/ ممیزی سریال‌های خارجی پسینی است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران