Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@23:18:54 GMT

کشف روغن احتکاری در تایباد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۸۹۵۷

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی تایباد گفت: با دریافت اطلاعاتی از احتکار محموله های مواد غذایی در مناطقی از شهر، پلیس آگاهی و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد واحد صنفی در یکی از محلات این شهر  را شناسایی و در بازرسی از آن 24 تن و 750 کیلوگرم روغن مایع خوراکی احتکار شده کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی اکبر قربانی افزود: این کالای احتکار شده  به صورت هزار و 650کارتن هر یک حاوی 15کیلوگرم روغن مایع، یک میلیارد و 320میلیون ریال ارزش دارد.

وی گفت: یک متخلف در این زمینه به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی تایباد گفت:دراین هفته چهار انبار کالا در شهر تایباد شناسایی  و در بازرسی از آن 47 تن قند، شش تن روغن نباتی و 45تن ماکارونی به ارزش 497میلیون و 978هزار ریال کشف شد و شماری متخلف در این خصوص با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی فرمانده انتظامی محموله مواد روغن مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن سه پسر بچه در کانال آب رسانی مرودشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی مرودشت گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن سه نفر در کانال آب رسانی اطراف مرودشت، ماموران انتظامی به همراه تیم امداد به محل حادثه اعزام شدند.
فرشید زینلی افزود:: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سه پسر هشت و ۱۱ ساله در نزدیک کانال مشغول بازی بودند که به دلیل بی احتیاطی به درون آب سقوط کردند.
فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه اجساد متوفیان با کمک تیم امدادی از آب خارج شد از خانواده‌ها خواست برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی ، مراقب فرزندان خود باشند.

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • غرق شدن سه پسر بچه در کانال آب رسانی مرودشت
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید