Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاسدار رزمی کار بوشهری گفت: مسابقات که در کشور چین برگزار شد در سطح مطلوب بود و حدود ۲۹ کشورجهان در رشته های مختلف باهم دیگر ‌به مبارزه پرداختند و رشته ای که جمهوری اسلامی ایران در آن شرکت کرد، تهاجم دریابرد بود که متشکل از سه ایتم میدان وانع،بقا(زندگی در شرایط سخت) و زرهی است حضور داشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ ماسبقات سیزم ارتش های جهان در سال جاری در کشور چین برگزار شد که کشور جمهوری اسلامی ایران توانست مقام سوم ارتش های جهان را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دور از مسابقات یکی از جوانان نیرومند استان بوشهر با لباس مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور داشت که در کسب رتبه سوم ارتش های جهان برای کشور ایران سهم بسزایی داشته است.

محمد رضا رمضانی جوان بوشهری که در مسابقات ارتش های جهانی حضور داشت در گفت و گو با سپاس با بیان اینکه مسابقات رقابت های بسیار سختی بود، گفت: برای حضور در مسابقات جهانی و  اعزام بین نیروهای مسلح مسابقه داخلی برگزار شد و یگان هایی که مقام پیروزی کسب کردند مجوز حضور در رقابت های بین المللی صادر شد.

این جوان رزمی کار بوشهری اظهار کرد: تیم نیروی دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران در یک رقابت منصفانه و دوستانه به داوری ستاد کل نیروهای مسلح توانست مقام نخست را کسب کند. 

رمضانی افزود: بعداز پیروزی مقابل ارتش جمهوری اسلامی ایران تمرکز بر تمرینات سخت و پر فشار زیر نظر مربیان تیم آغاز شد تا توان خود را به سطح مسابقات سیزم برسانیم  که تمرینات با موفقیت انجام و روز ۲۹/تیر به سمت کشور میزبان  چین حرکت کردیم .

وی عنوان کرد: مسابقات که در کشور چین برگزار شد در سطح مطلوب بود و حدود ۲۹ کشورجهان در رشته های مختلف باهم دیگر ‌به مبارزه پرداختند و رشته ای که جمهوری اسلامی ایران در آن شرکت کرد، تهاجم دریابرد بود که متشکل از سه ایتم میدان وانع،بقا(زندگی در شرایط سخت) و زرهی است حضور داشتیم.

این پاسدار بوشهری خاطرنشان کرد: در گروه ما به دلیل اینکه سه آیتم برنامه ریزی شده بود، مرحله سختی آن فقط پنج کشور توانستند راه یابند و شرکت کنند که در جریان مسابقه با جمع امتیاز سه ایتم توانستیم بعد از دو ابر قدرته چین و روسیه به مقام سوم برسیم که خداروشکر که حاصل زحمات خود را از خداوند متعال گرفتیم و با مقام از این رقابت ها به میهن اسلامی بازگشتیم.

این رزمی کار پاسدار در پاسخ به سوال خبرنگار سپاس بیان کرد: از مسئولین انتظاری ندارم، حضور در مسابقات رزمی جهان و کسب مقام برای میهن اسلامی ایران وظیفه خود می دانم و افتخار است  به عنوان سرباز ولایت وظیفه حود را انجام دادم امید وارم برای در راه حق بودن و حرکت در راستای بلندی پرچم جمهوری اسلامی ایران بتوانم سربلند باشم.

رمضانی ادامه داد: من از طرف نیرو دریای سپاه اعزام شدم که قبل از آغاز مسابقات با تیم های ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تشکیل تیم از همه افراد تست گرفته  شد و بعد زا آن حدود 31 نفر انتخاب و به مرحله نهایی راه یافتند.

 انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به پیشرفت شگرف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی در گفتگویی که با خبرگزاری دانشجو داشته، افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899837

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی