Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@01:44:31 GMT

کشف ۱۰۷ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۹۲۲۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ علیرضا دلیری گفت: در این مدت ۴ باند مواد مخدر منهدم و ۲۰ نفر نیز دستگیر شدند.
وی افزود: در آخرین عملیات کشف، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ۵۸ کیلوگرم مواد که به شکل ماهرانه‌ای در داخل حلب‌های رب گوجه فرنگی جاسازی شده بود، کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه این مقدار مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور بارگیری شده بود، اظهار داشت: این محموله در شهر کرمانشاه کشف و ۴ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ دلیری همچنین از انهدام یک باند توزیع ماده مخدر صنعتی طی هفته گذشته در کرمانشاه خبر داد و گفت: از این باند ۲.۵ کیلوگرم شیشه کشف و ۸ نفر از اعضای آن که جزو اراذل و اوباش سابقه دار بودند، دستگیر شدند.
وی به عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی مدت سپری شده از سال جاری نیز اشاره کرد و افزود: در این مدت حدود ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد کشف و ۸۸ قاچاقچی دستگیر شده اند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: کشفیات مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.
سرهنگ دلیری همچنین از دستگیری یک هزار و ۳۷۸ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری یک هزار معتاد متجاهر در استان از ابتدای سال ۹۷ تا کنون خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۵۲۹ طرح پاکسازی محلات آلوده اجرا شده و ۵۸ باب منزل و مغازه که مرتبط با کار خرید و فروش مواد مخدر بودند، پلمپ شدند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمانشاه کشف مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف 107 کیلوگرم مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

به گزارش صدای ایران از ایسنا،اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!