Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره سلامت محیط وحرفه ای معاونت بهداشتی تربت حیدریه از ثبت ۲۶۰ شکایت بهداشتی درحوزه دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان از ابتدای امسال خبرداد.

جلیل چین سری رئیس اداره سلامت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تربت حیدریه از ثبت حدود ۲۶۰ مورد شکایت بهداشتی از ابتدای سال جاری در سامانه ۱۹۰ دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت:از این تعداد شکایت ۱۹۱ مورد مربوط به شهرستان تربت حیدریه ،۳۷ مورد زاوه و ۳۲ مورد مه ولات بوده است که پس از بررسی و صحت شکایت توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی مواردی به مراجع قضایی معرفی و پیگیری و مواردی هم با حضور کارشناسان رفع شده است.

 

چین سری در خصوص سامانه ۱۹۰ افزود: این سامانه موارد و مشکلات بهداشتی اماکن تهیه وتوزیع مواد غذایی ،اماکن عمومی ،تفریحی و کارگاهها را شامل می شود که پس از تماس با شماره ۱۹۰ و ثبت شکایت یک شماره پیگیری به تماس گیرنده داده خواهد شد و در کمترین زمان ممکن به شکایات رسیدگی خواهد شد.

 

رئیس اداره سلامت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی عنوان داشت: این سامانه در کل کشور فعال می باشد و هموطنان گرامی در هر مکانی که با تخلف بهداشتی و موردی مواجه شدند ،می توانند با این سامانه(۱۹۰) تماس و شکایت خود را ثبت نمایند

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت روزنامه های ورزشی ورزش ایران فوتبال ایران مجلس حسن روحانی عربستان روز خبرنگار داعش خبرگزاری شبستان پزشکی و بهداشتی شکایت تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس دانشگاه تربت‌حیدریه گفت:رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی به دفترچه کنکور ۱۴۰۳ به عنوان اولین رشته مقطع دکتری تخصصی (phd) به رشته های دانشگاه اضافه شد.
دکتر عباس خاشعی سیوکی افزود:یکی از اولویت‌های کشور اهمیت به حل بحران آب است و با توجه به ماموریت ویژه دانشگاه تربت‌حیدریه در امر کشاورزی، پژوهشگران و اساتید متخصص دانشگاه تربت‌حیدریه توان علمی خود را در رفع این بحران بکار گرفته‌اند.
او گفت:مقطع دکترای مهندسی آب- آبیاری و زهکشی که به تصویب شورای گسترش آموزش عالی وزارت رسیده است دریچه‌ای برای توسعه علم و تحقیقات بیشتر در منطقه شرق کشور فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه