Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در راستای ارتقاء دانش قضایی و مهارت‌های شغلی قضات دادسرا، دوره تخصصی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به مدت سه روز از تاریخ ۹۷/۰۵/۲۰ لغایت ۹۷/۰۵/۲۲ به همت مرکز آموزش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه و با مشارکت نمایندگی قوه قضاییه در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی منابع انسانی قوه قضاییه، در راستای ارتقاء دانش قضایی و مهارت‌های شغلی قضات دادسرا، دوره تخصصی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به مدت سه روز از تاریخ ۹۷/۰۵/۲۰ لغایت ۹۷/۰۵/۲۲ به همت مرکز آموزش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه و با مشارکت نمایندگی قوه قضاییه در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی حدود ۸۰ نفر از قضات دادسرا دارای ابلاغ ویژه رسیدگی به جرایم پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بودند.
سرفصل‌های آموزشی این دوره عبارتند بودند از: تحلیل حقوقی جزای اختصاصی در جرایم قاچاق کالا و ارز، دادرسی در جرایم قاچاق کالا و ارز، حقوق گمرکی، شگرد‌های ارتکاب قاچاق ارز، شگرد‌های ارتکاب قاچاق کالا، تحلیل حقوقی جزای عمومی در جرایم قاچاق کالا و ارز، معرفی اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و فرایند تعاملات قضات با دفتر نمایندگی قوه قضاییه و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز.
این پودمان زیر نظر اساتید مجرب دستگاه قضایی، چون دکتر جابر محمدی بازپرس دادسرای نظامی، سید عبدالمجید اجتهادی مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رضا گلی عضو اصلی کمیسیون رسیدگی به اختلافات گمرکی، احمد رفیعی دادیار دیوانعالی و معاون اداره کل حقوقی قوه قضاییه، مصطفی پورکاظم شایسته معاون امور مقابله و هماهنگی حقوقی ستاد و دکتر حسن بابایی جانشین نماینده قوه قضاییه در ستاد و مستشار دادگاه تجدید نظر استان تهران تشکیل گردید.
گفتنی است در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی معتبر به ارزش ۲۴ ساعت آموزشی اعطا خواهد شد.
گذراندن این کارگاه‌های آموزشی ضمن خدمت در ارتقای پایه و رتبه قضات محاکم موثر است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه منابع انسانی قوه قضاییه برگزاری پودمان مبارزه با قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟

دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخوردهای تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات متزوّرانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد! 

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد...

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود