Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عبدالباسط پاکزاد که روز سه شنبه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار به اتفاق کارشناسان این اداره کل در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان حضور یافت در نشست با خبرنگاران و کارکنان ایرنا اظهار داشت: خبرگزاری ایرنا به عنوان یکی از رسانه های موفق در عرصه ملی و بین المللی با داشتن اشراف اطلاعاتی کامل بر تمامی مسائل، تاکنون خدمات ارزنده ای را به نظام عرضه کرده است که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این رسانه موفق با لحاظ کردن صحت و دقت کافی در تولید و انتشار اخبار و رویدادها توانسته جایگاه ویژه ای در میان مسئولان و مردم پیدا کند و این مهم با تلاش شبانه روزی خبرنگاران این مجموعه بدست آمده است.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان خبرگزاری جمهوری اسلامی را همچون کتاب یک منبع موثق و دقیق دانست و گفت: رسانه ها به عنوان حلقه ارتباطی میان مردم و مسئولان از جایگاه بی بدیلی در عرصه فعالیت در حوزه منابع طبیعی برخوردار هستند.
پاکزاد با اشاره به عملکرد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: از سال 96 تاکنون 24 طرح عمرانی با 709 میلیارد ریال اعتبار در این حوزه در حال اجراست.
وی افزود: همچنین امسال بیش از 100 طرح مطالعه شده در بخش آبخیزداری سیستان و بلوچستان وجود دارد که هزار و 900 میلیارد تومان اعتبار برای آنها نیاز است.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از سال 89 تاکنون چهار هزار و 700 نفر همیار طبیعت با این نهاد در استان همکاری داشتند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با افزون بر 11 درصد از مساحت ایران به دلیل تنوع اقلیمی و وضعیت توپوگرافی رویشگاه گیاهان منحصر بفرد است به طوری که از این گستره 10،5 میلیون هکتار آن را مرتع، 1،2میلیون هکتار جنگل و 5،6 میلیون هکتار را بیابان تشکیل می دهد.
7316**3042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنگل حفاظت از منابع طبیعی طبیعت منابع طبیعی و آبخیزداری رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم

هنر سوزن‌دوزی در میان زنان سیستان و بلوچستان، قدمتی دیرینه دارد. طرح‌های منحصر به فرد این نوع دوخت حتی به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده است و طراحان کشورهای دیگر از آن الهام گرفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب
  • سهم ۲۴ درصدی آبخیزداری از کل حوزه‌های سیل خیز کشور/ اعتبار کافی نیست
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • کرفس کوهی، دارویی نهفته در دل طبیعت؛ گنجی که به تاراج می‌رود