Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - این هفته استقلالی‌ها به دنبال اولین برد خارج از خانه‌ی خود در لیگ هجدهم هستند.

به گزارش وب‌سایت نود، استقلال تهران بعد از برد پر گل خانگی مقابل تراکتورسازی تبریز، این هفته در جم میهمان پارس جنوبی جم هستند. جمی‌ها لیگ را خوب شروع نکردند و در هفته‌ی اول رقابت‌ها مقابل فولاد خوزستان تن به شکست دادند، آن‌ها اما بعد از باخت مقابل فولاد، یک پیروزی و یک تساوی بدست آوردند و این هفته به مصاف استقلال تهران در خانه‌ می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هدایت پارس جنوبی جم را هافبک اسبق باشگاه پرسپولیس؛ "مهدی تارتار" بر عهده دارد. در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر هیچ تیمی به اندازه‌ی استقلال موفق نشده در زمانی که "تارتار" سرمربی‌ای تیمی بوده، او را شکست دهد. به بهانه بازی پارس جنوبی جم و استقلال تهران، چند برش از تقابل‌های استقلال با مهدی تارتار را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

جریمه 6 ماهه

یکی از جنجالی‌ترین دربی‌های پایتخت در آخرین دوره‌ی لیگ آزادگان برگزار شد. در دی ماه سال 1379 بود که دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس در یک بازی جنجالی به تساوی 2 بر 2 رسیدند. اتفاقاتی که در آن بازی افتاد، هیچ وقت از یاد فوتبال‌دوستان ایران نمی‌رود؛ از مشتی که دروازه‌بان استقلال "پرویز برومند" به صورت مهاجم پرسپولیس "پایان رافت" زد و درگیری‌های بازیکنان دو تیم در وسط زمین تا غش کردن مهدی "هاشمی‌نسب" بعد از گل زدن به پرسپولیس و شادی گل عجیب "ناصر ابراهیمی" مربی پرسپولیسی‌ها بعد از زدن گل دوم این تیم و به تساوی کشیدن بازی.... . در آن بازی "مهدی تارتار" سرمربی کنونی پارس جنوبی جم برای پرسپولیسی‌ها بازی می‌کرد. بعد از پایان بازی و درگیری‌هایی که بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد، "تارتار" با "محمد نوازی" درگیر شد. کمیته انضباطی بعد از آن بازی "مهدی تارتار" را 6 ماه از حضور در بازی‌ها محروم کرد تا این بازیکن خاطره‌ای تلخ از آن بازی با استقلال داشته باشد.

تساوی در روز بد داوری

در هفته‌ی هفتم رقابت‌های لیگ پانزدهم، استقلال تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف راه‌آهنی رفت که هدایت آن بر عهده‌ی "مهدی تارتار" بود. راه‌آهن قعرنشین با سرمربی جدیدش مسابقه را توفانی آغاز کرد و با حملات سریع با نتیجه 2 بر صفر از استقلال پیش افتاد. آن‌ها دقایقی بعد از گل دوم هم می‌توانستند سومین گل خود را به ثمر برسانند اما ضربه "مهرداد محمدی" به تیر دروازه‌ی "سید مهدی رحمتی" دروازه‌بان استقلال برخورد کرد و گل نشد. در ادامه‌ی بازی در یک ضدحمله و برخورد مشکوک "سجاد شهباززاده" و "ایگور ننزیچ"، استقلال صاحب یک پنالتی شد و "امید ابراهیمی" پنالتی را برای آبی پوشان پایتخت گل کرد. قبل از سوت پایان نیمه اول و در دقیقه 46، "ایگور نزیچ" بازیکن راه‌آهنی‌ها در محوطه‌ی جریمه با آرنج "میثم مجیدی" را زد تا هم اخراج شود و هم استقلال صاحب دومین پنالتی خود شود. "امید ابراهیمی" دومین پنالتی را هم برای استقلال گل کرد تا دو تیم با تساوی 2 بر 2 به رختکن بروند. در نیمه دوم با وجود اینکه راه‌آهنی‌ها 10 نفره بودند اما دوباره آن‌ها بودند که موفق شدند به استقلال گل بزنند و 3 بر 2 از این تیم جلو بیفتند البته برتری راه‌آهنی‌ها زیاد طول نکشید و استقلالی‌ها با گل "آرش برهانی" بازی را به تساوی کشیدند تا در نهایت بازی دو تیم با تساوی 3 بر 3 به پایان برسد. بعد از پایان بازی راه‌آهنی‌ها به قضاوت "حسین زرگر" داور بازی اعتراض داشتند و معتقد بودند "زرگر" دو پنالتی بی دلیل برای استقلال گرفته است و همین دو پنالتی باعث شده آن‌ها استقلال را شکست ندهند.

اولین برد در روز صدمین باخت

"مهدی تارتار" فقط یکبار در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به عنوان سرمربی موفق شده از سد استقلال تهران بگذرد. تنها برد "تارتار" به بازی رفت فصل گذشته‌ی دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال در جم بر می‌گردد که در آن بازی جمی‌ها موفق شدند با 2 گل از سد حریف تهرانی خود بگذرند. شکست اشتقلال در جم، صدمین شکست این تیم در تاریخ لیگ برتر بود. پیروزی "تارتار" مقابل استقلال در روزهایی بدست آمد که این باشگاه با "علیرضا منصوریان" شرایط زیاد خوبی نداشت و این باخت در روزهای تلخ استقلال بدست آمد.

بهترین برد استقلالی‌ها

استقلالی‌ها بهترین برد خودشان مقابل "تارتار" را در بازی برگشت فصل گذشته همراه با "وینفرد شفر" آلمانی بدست آوردند. آن‌ها که در بازی رفت به پارس جنوبی جم باخته بودند، در بازی برگشت موفق شدند در ورزشگاه آزادی و یک بازی برتر در روز درخشش "مهدی قائدی" با 4 گل از سد میهمان تازه لیگ برتری شده خود بگذرند. آن بازی آخرین بازی "مهدی قائدی" قبل از مصدویمتش در لیگ برتر برای استقلال بود. بازی روز پنجشنبه سومین تقابل پارس جنوبی جم با استقلال در لیگ برتر است. در 2 تقابل قبلی هر کدام از تیم‌ها یک برد بدست آورده‌اند.

ناکام مقابل استقلال

"مهدی تارتار" اصلا نتایج خوبی در بازی‌هایی که به عنوان سرمربی مقابل استقلال تهران قرار گرفته در لیگ برتر بدست نیاورده است. او در 9 تقابلی که در لیگ برتر مقابل استقلال تهران داشته، 7 بار شکست خورده و فقط یک پیروزی بدست آورده است. "تارتار" یکبار هم موفق شده استقلالی‌ها را متوقف کند. در این 9 تقابل استقلالی‌ها 16 گل زده‌اند که به طور میانگین 1.77 گل زده در هر بازی می‌شود. تیم‌های "تارتار" هم در این 9 تقابل آمار گلزنی خوبی نداشتند و فقط 6 گل زده‌اند که به طور میانگین 0.66 گل زده در هر بازی می‌شود. "مهدی تارتار" در بازی این هفته امیدوار است که مانند فصل گذشته بتواند مقابل استقلال نتیجه‌ی خوبی در شهر جم بدست بیاورد.

1870

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: استقلال داخلی اختصاصی لیگ برتر ایران ویژه مهدی تارتار پارس جنوبی جم وینفرد شفر جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور امروز جایزه دیگری به ‏جوایز انفرادی‌اش اضافه کرد و به‌عنوان بازیکن ماه مارس رئال مادرید ‏انتخاب شد. او در ماه ژانویه هم این جایزه را به خود اختصاص داده ‏بود. ‏

وینیسیوس در ماه مارس، روزهایی درخشان را پشت سر گذاشت. او ‏در طول این ماه چهار بازی برای سفیدپوشان پایتخت اسپانیا انجام ‏داد و 6 گل به ثمر رساند. او در دو بازی مقابل والنسیا و اوساسونا ‏دبل کرد. ‏

ستاره برزیلی رئال بعد از دریافت جایزه‌اش برای رقبای رئال در لیگ ‏قهرمانان خط و نشان کشید و گفت: "این لحظه‌ای است که منتظرش ‏بودیم. جایی که همیشه دوست داریم باشیم یعنی نیمه‌نهایی و ‏فینال لیگ قهرمانان. ما هفته خیلی مهم و عالی‌ای را پشت سر ‏گذاشتیم و باید همینطور ادامه بدهیم تا رئال دوباره قهرمان ‏چمپیونزلیگ شود". ‏

اشاره وینیسیوس به پیروزی مهم رئال مادرید مقابل منچسترسیتی ‏در ورزشگاه اتحاد، در ضربات پنالتی است که باعث شد رئال به ‏نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صعود کند. رئال چند روز بعد در ال‌کلاسیکو ‏هم موفق شد بارسا را شکست بدهد.‏

رئال که دو فصل پیش در فینال لیگ قهرمانان با پیروزی مقابل ‏لیورپول به قهرمانی رسیده بود فصل گذشته در فینال حضور نداشت ‏و منچسترسیتی با پیروزی مقابل اینتر موفق شد به جام قهرمانی ‏برسد. ‏

دیگر خبرها

  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!