Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به درخواست دولت آمریکا برای مذاکره، گفت: آمریکایی‌ها در هیچ مذاکره‌ای که منجر به توافق شده است، به تعهدات خود عمل‌نکرده و این مسئله‌ای است که نشان می‌دهد که مذاکره با آمریکا هیچ نتیجه‌ای نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، مذاکره با آمریکا در برجام یک تجربه بزرگی است که برای همیشه پیش روی ملت ایران خواهد بود، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در برجام به هیچ قاعده حقوقی و بین‌المللی پایبند نبودند و خروج آنها از برجام نشان داد که دیگر نباید هیچ اعتمادی به آمریکا کرد چراکه دولت آمریکا تحت هیچ شرایطی قابل‌اعتماد نیست.

بروجردی گفت: وقتی ما می‌توانیم با اتکا به تولید داخل، اقتصاد کشور را قدرتمند کنیم چرا باید برای رفع مشکلات اقتصادی منتظر آمریکا بمانیم؛ بسترهای موجود کشور در حوزه‌های اقتصادی نشان می‌دهد که زمینه برای رشد اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم بسیار فراهم است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نماینده مردم کمیسیون امنیت ملی شورای اسلامی دولت آمریکا ملت ایران دولت اقتصاد کشور مشکلات اقتصادی رشد اقتصادی مشکلات نظر امنیت ملی پارس آمریکا کمیسیون رئیس مذاکره سابق پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک

 سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان گفت: در راستای ادامه طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان اندیمشک با اشراف اطلاعاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی ۳ دستگاه خودرو سواری حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او می‌گوید: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی مقادیر زیادی پوشاک زنانه، لوازم آشپزخانه و ۵۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان بیان داشت: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۲۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قانونی داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک