Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:21:50 GMT

دستاوردهای انقلاب در حوزه بین الملل مورد توجه قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۹۹۴۰

دستاوردهای انقلاب در حوزه بین الملل مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسن حسینی، پیش از ظهر امروز در جمع فعالان فرهنگی که در سالن همایش‌های صدا و سیمای یزد با حضور معاون استان‌های صدا و سیمای کشور و مدیرکل صدا و سیمای یزد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از کارهای مهمی که لازم است صدا و سیما انجام دهد، نشان دادن نفود و پیشرفت انقلاب در کشورهای منطقه و جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: موج اسلام خواهی و عدالت خواهی که امروز در کشورهای منطقه به راه افتاده، متاثر از پیروزی انقلاب است اما کمتر به این کارکرد انقلاب پرداخته شده است.

حسینی تاکید کرد: وظیفه ما است که وضعیت فعلی کشور را با ۴۰ سال پیش مقایسه کرده و نتایج آن را به مردم اعلام کنیم تا در دل آنها امید ایجاد شود.

مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران تصریح کرد: اینکه بعد از ۴۰ سال در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا موسساتی از جمهوری اسلامی وجود داشته باشد و تفکر اسلام ناب محمدی (ص) را ترویج کند، مایه عزت و افتخار است و این مهم باید مورد توجه رسانه ملی قرار گیرد.

فاطمی، معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست با استقبال از این پیشنهاد اظهار داشت: این پیشنهاد باید به عنوان یک سیاست راهبردی در صدا و سیمای مرکز یزد مورد استقبال قرار گیرد و تلاش خواهیم کرد در برنامه های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، این ایده ترویج و برای آن برنامه سازی شود.

کد خبر 4374426

منبع: مهر

کلیدواژه: دبيرخانه يزد حسينيه ايران سید حسن حسینی یزد روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج بیرجند احتکار مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری شاهرود، مصطفی واحدی ضمن بیان اینکه کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد، ابراز داشت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها ارتقا هنر و رشد استعدادها بین علاقه مندان است.

وی ضمن بیان اینکه حوزه هنری از هنرمندان شاهرود حمایت می‌کند، افزود: این اقدام در واقع به نوعی ترغیب دوستداران هنر به سمت خلق آثار بهتر است.

مدیر حوزه هنری انقلاب شاهرود بابیان اینکه اولین نشست کارگاه در میان سرای حوزه هنری برگزار شد، ابراز داشت: این کارگاه از سه شنبه هر هفته میزبان علاقه مندان حوزه عکاسی خواهد بود.

واحدی ضمن بیان اینکه منصوره قلیچی عکاس خبرگزاری مهر استان سمنان مدیر برگزاری این کارگاه‌ها است، تصریح کرد: دغدغه‌های حوزه هنری نیز توسعه هنر متعهد است.

وی افزود: امیدواریم کارآموزان این کارگاه بتوانند در برنامه‌ها و رویدادهای پیش رو با حوزه هنری همکاری کنند.

کد خبر 6096135

دیگر خبرها

  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • ۴ حوزه فناوری مهم برای ترویج کارآفرینی و دانش بنیان در میان دانشجویان
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد