Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن مؤسسه نور مبین قم(پایگاه تخصصی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم) ویژه عموم قرآن‌پژوهان و مربیان علاقه‌مند همزمان با ماه ذی‌الحجه در تارنمای این مؤسسه به نشانی http://noor-mobin.ir و همچنین کانال تلگرامی مؤسسه به نشانی https://t.me/noormobin و پیام‌رسان‌‌های سروش و ایتا بارگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقه از دروس 175 تا 180 و از آیه 53 تا 76 سوره مبارکه نساء است که علاقه‌مندان تا سه‌شنبه، 30 مردادماه فرصت دارند تا پاسخ‌های صحیح خود را در قالب عددی هفت رقمی همراه با نام و نام‌خانوادگی و نام استان به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۴۰۰۴۱۲۱۳ و ۵۰۰۰۵۱۵۱۴۱۴۲۴۳ ارسال کنند.
همچنین قرعه‌کشی و نتایج اول شهریورماه و پس از عید قربان انجام می‌شود و به شش نفر از شرکت‌کنندگان هدیه متبرک قرآنی اهدا می‌شود.
برای اطلاع از سؤالات اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در واحد علوم و تحقیقات آغاز به کار کرد.

این دوره از مسابقات به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته ملی ربوکاپ ایران، به میزبانی واحد علوم و تحقیقات از امروز (29 فروردین) تا 31 فروردین در کتابخانه دکتر حبیبی این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران که با شعار «یادگیری؛ آینده روشن» برگزار می شود، بیش از هزار و 800 شرکت کننده در قالب 316 تیم در 24 لیگ دانشجویی و دانش‌آموزی به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است دکتر طهرانچی پس از افتتاح هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران، با حضور در سالن رقابت‌ها، از لیگ‌های در حال برگزاری بازدید و با دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227465 برچسب‌ها محمدمهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • این افراد معلم می‌شوند
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران