Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@12:26:41 GMT

تصادف مینی‌بوس کارکنان ذوب‌آهن ۱۱ مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۰۱۳۲

تصادف مینی‌بوس کارکنان ذوب‌آهن ۱۱ مصدوم داشت

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع دو حادثه رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته و ۲۹ مجروح این حوادث خبر داد.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه رانندگی در محور اردستان –نایین اشاره کرد و گفت:این حادثه بامداد امروز و به دنبال برخورد اتوبوس با کامیون اتفاق افتاد.

وی با تاکید به اینکه برای امداد رسانی به مصدومان این حادثه چهار کد آمبولانس اورژانس و یک کد کمکی از هلال احمر ظفرقند اعزام شد، گفت: نیروهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی با ۱۸ نفر مصدوم این تصادف رانندگی که ۱۲مرد و شش زن بود، در صحنه تصادف روبه رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: مصدومان این تصادف برای تکمیل درمان به بیمارستان بهشتی اردستان منتقل شدند.

وی همچنین از حادثه برخورد مینی‌بوس کارکنان شرکت ذوب آهن با موانع کنار جاده در محور زرین شهر – فولادشهر خبر داد و گفت: در این حادثه که در ۵:۴۲ دقیقه بامداد امروز اتفاق افتاد دو کد اورژانس اعزام شد.

راستین تصریح کرد: در این حادثه نیز ۱۱ نفر از مسافران مینی بوس دچار حادثه شده و به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تصادفات رانندگی ذوب آهن ماموریت اورژانس اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با هفت مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای خودروهای تیبا، ۴۰۵، دنا و برخورد با گاردریل ساعت ۰۰:۴۳ امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام چهار واحد امدادی اورژانس به محل حادثه افزود: این حادثه در اتوبان ذوب‌آهن و روبه‌روی ترمینال فلاورجان رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: هفت نفر شامل پنج مرد و دو زن در پی این حادثه مصدوم و شش نفر به بیمارستان‌های الزهرا و امام فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 745659

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند