Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@16:53:43 GMT

اهمیت تسهیلات اشتغالی برای بنگاه های خرد و کوچک

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۰۱۳۸

اهمیت تسهیلات اشتغالی برای بنگاه های خرد و کوچک

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار با اشاره به اینکه دغدغه اثربخشی تسهیلات در حوزه اشتغال را داریم گفت: نظام تأمین مالی متناسب با ظرفیت بنگاه‌های خرد نبوده است. ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ اقتصادی کار آفرینی و اشتغال نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عیسی منصوری، معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در سمینار آموزشی تأمین مالی بنگاه‌های خرد و کوچک گفت : تاکنون بخش زیادی از اشتغال کشور مبتنی برظرفیت بنگاه های خرد و کوچک بوده است اما نظام تأمین مالی متناسب با این نوع از بنگاه ها نبوده و نیست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نقش وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی به عنوان هماهنگ کننده سیاست های اشتغال ،اتصال نگاه و روش مندی بخش واقعی اقتصاد و نظام بانکی است  افزود: بهترین حوزه برای ورود به کار معرفی مکانیزم های تأمین مالی است که باید دراین بخش از سطوح ساده تر کار را آغاز وبه سمت مسائل پیچیده تر حرکت کنیم .

وی اثربخشی تسهیلات در حوزه اشتغال را از دغدغه های اصلی محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی دانست و گفت:این سمینارهمچنین آغازهمکاری بین دستگاه های مختلف مرتبط با بخش واقعی اقتصاد و سیستم تامین مالی کشوراست و به دنبال ایجاد ادبیات مشترک و راهگشایی برای ادامه این نوع همکارها و پیاده سازی تامین مالی هستیم .

منصوری تاکید کرد: معتقدیم خود تسهیلات به صورت صرف منجر به ایجاد اشتغال نمی شود در صورتی که کمک کنیم کسب و کاری صورت بگیرد و زنجیره تکمیل شود، احتمال اینکه وام به هدف بنشیند بیشتر خواهد شد.

 انتهای پیام/

 

R1012189/P1012122/S7,82/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اشتغال‌زایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اشتغال زایی اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور