Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، در محوطه تئاتر شهر و در آستانه برگزاری هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک، خیمه‌ها و چادرهایی با عنوان فروش سوغات برپا شده که چهره تئاتر شهر و فضای فرهنگی آن را مخدوش کرده است. مرضیه برومند دبیر جشنواره در نشست خبری خود به این موضوع معترض شد.

برومند گفت: همه ما باهم باید اعتراض کنیم؛ همین غرفه‌ها و بازارچه‌ها را با سلیقه‌تر می‌توان زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه اینجا هویتش تئاتر و فرهنگ است، می‌توان جای بهتری برای این بازارچه‌ها یافت.

این هنرمند تئاتر ضمن اظهار تاسف از ایجاد چنین شرایطی برای محوطه تئاتر شهر گفت: من به آقای اسدی (رئیس تئاتر شهر) هم گفتم کسی که مدیر تئاتر شهر می‌شود تمام حواسش به اطراف آن است نه خود مجموعه فرهنگی. فکر می‌کنم برای بروز چنین اتفاقاتی باید اعتراض عمومی به شهرداری داشته باشیم.

پیمان شریعتی (معاون اجرایی جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک) هم گفت: باید از شورای شهر تهران این موضوع را پیگیری کرد. تیم کنونی شورای شهر تهران بابت فرهنگی بودنش رای گرفته و باید توجه ویژه‌تر به مراکز فرهنگی داشته باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تئاتر شهر مرضیه برومند خیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه، حجت الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس توسعه حل اختلاف کشور به همراه امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد و جمعی از مسئولان قضائی و مدیران شهرستان با برپایی میز خدمت در مسجد خاتم الانبیا مارلیک (مصلای نماز جمعه) پاسخگوی مطالبات مردم شدند.

بر اساس این گزارش، در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مسئولان قضائی و دیگر مدیران دستگاه‌ها در میان گذاشته، خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

گفتنی است که مسئولان پاسخگو در میز خدمت پس از بررسی درخواست مراجعین، دستورات لازم را برای رسیدگی صادر و برخی از شهروندان را برای پیگیری مطالباتشان به اداره متبوع خود دعوت کردند.

کد خبر 6085998

دیگر خبرها

  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل
  • بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • بازداشت بانوی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا
  • نسخه شهرداری برای کاهش تنش آبی درختان تهران
  • نسخه شهرداری برای کاهش تنش آبی درختان تهران | پیرهادی: مخزن‌ های آب اضطراری به کمک فضای سبز آمده‌اند
  • ۴۸ درصد دانش آموزان تهرانی اضافه وزن دارند | برپایی جشن بزرگ سلامت شهر در بوستان لاله
  • اجرای نمایش «جنگ و صلح» در جشنواره تئاتر «مونو دراما» تونس