Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@06:12:53 GMT

هیچ تضمینی برای کیفیت بنزین‌های فله‌ای وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۰۴۲۷

هیچ تضمینی برای کیفیت بنزین‌های فله‌ای وجود ندارد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از ایرنا، لطف الله مسعودی، مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد روز گذشته، 22 مردادماه با اشاره به کم فروشی و کیفیت برخی جایگاه‌های سوخت، اظهار کرد: تاکنون و ظرف 2 سال گذشته موردی از تخلفات صورت گرفته توسط جایگاه داران در این راستا گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی مبنی بر کم فروشی و یا کیفیت سوخت دریافتی و حتی مشکوک شدن به هر جایگاه عرضه سوخت اعم از سی ان جی ها و پمپ بنزین ها با تلفن گویای 09627 در هر ساعت از شبانه روز بازرسان کنترل کیفی را در این زمینه مطلع کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد افزود: در اسرع وقت و سریع‌ترین زمان ممکن به شکایات و مطالبه مردم در زمینه تخلف صورت گرفته رسیدگی خواهد شد.
مسعودی با اشاره به بروز برخی بحران‌ها و حوادث در سال های 96 و 97 از جمله سقوط هواپیمای ای تی آر در تاریخ 29 بهمن سال گذشته، زمین لرزه‌ها و همچنین مساله اعتصاب کامیون داران نیز گفت: شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی با تعامل و همراهی مسئولان و سایر دستگاه‌های متولی و امنیتی در این راستا نقش تعیین کننده خود را ایفا کرد و در این زمینه مورد تجلیل مقامات مسئول در سطح ملی و استانی قرار گرفت.
وی مساله اعتراض برخی کامیون داران و چالش کمبود بنزین در جایگاه‌های سوخت در استان‌های همجوار را یادآور شد و گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد در این راستا همچون منطقه ای امن کمبود سوخت و بحران موجود در استان های دیگر را پوشش داد.
مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به میزان مصرف فرآورده‌های نفتی در چهار ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل، ابراز کرد: چهار ماه گذشته سال جاری حدود 81 میلیون و 14 هزار لیتر بنزین معمولی در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13درصد رشد نشان می‌دهد.
مسعودی ادامه داد: میزان مصرف نفت سفید با 58درصد کاهش در مدت چهارماه گذشته سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 351 هزار لیتر بوده است.
وی عنوان کرد: میزان مصرف نفت سفید در چهارماه مشابه سال قبل 839 هزار لیتر بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: میزان مصرف نفت وگاز(گازوئیل) در این مدت نیز با پنج درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 میلیون و 528 هزار لیتر بوده است.
مسعودی عنوان کرد: تعداد جایگاه‌های سوخت سی ان جی فعال در استان 28 مورد با ظرفیت تامین 31 هزار و 910 مترمکعب بر ساعت است.
وی ادامه داد: در مدت چهارماه گذشته سال جاری 27 میلیون و 460 هزار و 228 مترمکعب سوخت CNG مصرف شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد بهسازی و زیبا سازی تمامی جایگاه‌های سوخت در سطح استان را یکی از سیاست‌ها و رویکردهای جدید شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی در استان دانست و تاکید کرد: همه جایگاه داران مؤظف هستند خود را با شرایط و سیاست‌های جدید تطبیق دهند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سعید بیگی با بیان این که اقدامات زیست محیطی شرکت ساماندهی به دو‌ بخش اصلی تقسیم می‌شود، اظهار کرد: بخش اول اقدامات نظارتی شرکت است که در قالب اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری در حیطه فعالیت‌های صنفی انجام می‌شود. براساس این بند از قانون، شهرداری موظف به جلوگیری از مزاحمت مشاغل و کسب‌هایی است که با انتشار دود و آلودگی باعث آلودگی هوای شهرها می‌شود.

وی با اشاره به این که اقدامات توسعه‌ای بخش دیگری از اقدامات زیست محیطی شرکت است، تصریح کرد: شرکت ساماندهی اقدام به ساخت 15 جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون 4 جایگاه به بهره‌برداری رسیده و 11 جایگاه‌ دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره اهمیت زیست محیطی ایجاد جایگاه‌های سوخت بیشتر در شهر عنوان کرد: این اقدام می‌تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف‌های طولانی برای سوخت‌گیری کمک شایانی به حفظ محیط‌زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

راه‌اندازی 3 جایگاه سوخت کوچک مقیاس در مرکز تهران

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات توسعه‌ای شرکت، ایجاد تصفیه‌خانه پساب بازار پرندگان است که با به‌کارگیری آن، علاوه بر کاهش آلودگی، امکان استفاده مجدد از پساب برای آبیاری فضای سبز، کاهش مصرف و استفاده بهینه از آب فراهم می‌شود.

به گفته بیگی، برای رعایت هرچه بیشتر ملاحظات محیط زیستی در بازار پرندگان، نماینده اداره حفاظت محیط زیست تهران در این مجموعه مستقر شده است تا تعاملات لازم برای بهبود شرایط زیست محیطی انجام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید