Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نامه ۱۷۰ نماینده به وزیر علوم درباره بازنگری در محاسبه نمره معدل در کنکور تأکید کرد، اجرای قانون حذف کنکور مصوب مجلس منوط به افزایش تدریجی سهم معدل و قطعی شدن اثر آن است.

وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: نمایندگان در نامه‌ ارسالی خواستار بررسی مجدد و بازنگری این موضوع شدند، بنابراین باید در جلسه‌ای خدمت نمایندگان برسیم و مبنای این کار را بار دیگر توضیح دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر بنا باشد کنکور به‌تدریج حذف شود چاره‌ای جز این نیست که درصد امتیاز سوابق تحصیلی را قطعی کنیم و به‌تدریج میزان آن را افزایش دهیم، در غیر این صورت باید ازنظر قبلی عدول کنیم و بگوییم کنکور بماند؛ راه دیگری جز تأثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور نداریم.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: «درصورتی‌که قصد، حذف کنکور است باید پیشینه تحصیلی افراد را درنتیجه این آزمون دخالت دهیم؛ اما تأثیرگذاری سوابق تحصیلی باید بر اساس منطق علمی قوی باشد و این اشکال وارد است. باید در سال‌های آینده مشکلات اصلاح و سوابق تحصیلی جانشین کنکور شود.

انتهای پیام/

بررسی جزئیات حذف کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای این استان تا روز چهارشنبه هفته جاری به طور نسبی و تدریجی بین سه تا پنج درجه افزایش می‌یابد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان امروز استان صاف و شرایط جوی پایدار است که گاهی در ساعات بعدازظهر با وزش باد ملایم همراه خواهد بود.

وی اضافه کرد: این شرایط جوی پایدار کماکان تا چهارشنبه هفته جاری در استان مستقر خواهد شد.

رحمن‌نیا با اشاره به افزایش دمای هوای این استان طی روزهای آینده، ادامه داد: این روند افزایشی دمای هوا تدریجی خواهد بود.

او اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد زنجان با دمای منفی سه درجه سردترین و گیلوان طارم با ۲۹ درجه گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • آفتاب گرم اردیبهشت در مازندران
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • افزایش دمای هوای در زنجان