Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:59:39 GMT

تشدید نظارت و برخورد باساخت و سازهای غیرمجاز در پیشوا

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۰۵۵۷

تشدید نظارت و برخورد باساخت و سازهای غیرمجاز در پیشوا

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز پیشوا با اشاره به حساسیت ساخت و سازها در کشور و به خصوص در استان تهران اظهار داشت:‌ ساخت و سازهای غیرمجاز ضمن آنکه تبعات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی زیادی را به دنبال دارند موجب یأس و ناامیدی افرادی می شود که امورات خود را از راه و مجاری قانونی پیش می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: شهرستان پیشوا در زمینه ساخت و ساز غیرمجاز در وضعیت آرام و نسبتاً خوبی قرار دارد که هم جای تشکر از متولیان مربوطه و هم قدردانی از خود مردم منطقه را دارد که با پرهیز از قانون شکنی، کارهای خود را از مسیر تعریف شده و قانونی پیگیری می کنند.

فرماندار پیشوا بر جدیت اعضای ستاد بر پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد و ادامه داد: در صورت مشاهده ساخت و سازهای غیرمجاز علاوه بر تشکیل پرونده قضایی برای متخلفین، با دستگاه مربوطه نیز به دلیل قصور و کوتاهی برخورد قانونی صورت می گیرد.

عباسی گفت: هر دستگاهی در حدود اختیارات و تکالیف خود، مسئولیت هایی را بر عهده دارد که باید ضمن احساس مسؤولیت در این عرصه خطیر از هرگونه غفلت، اغماض و چشم پوشی دوری کند.

وی افزود: وقتی دستگاهی در مراحل اولیه ساخت و ساز غیرمجاز به موقع ورود پیدا نکرده و مسؤولیت خود را به خوبی انجام نمی دهد در مراحل بعد دستگاه های متعدد دیگری را درگیر می کند و در نتیجه وقت و انرژی بیشتری را نسبت به مرحله پیشگیری مصروف می نماید.

فرماندار پیشوا بیان داشت: استفاده از نیروی انسانی بیشتر به منظور تشدید نظارت ها بر ساخت و سازها، تسلط کافی دستگاه های متولی بر قوانین مربوطه و احصای امکانات و نیازمندی ها را در جهت اتخاذ تدابیر لازم در جهت ساماندهی و پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری است.

کد خبر 4374432

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین عباسی ساخت و ساز غیرمجاز فرمانداری پیشوا مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند یاسوج احتکار مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با متخلفان برداشت خاک و شن در عرصه‌های طبیعی پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام اداره پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته، این متخلفان ر حین برداشت غیر قانونی خاک و شن از مراتع پارک ملی موته توسط مأمورین یگان حفاظت این پارک شناسایی و دستگیر شدند.


محیط بانان ادوات برداشت غیرقانونی خاک و شن در اراضی طبیعی پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته را شامل یک دستگاه لودر و دو دستگاه کامیون نیز توقیف کردند. متخلفان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • برخورد قانونی با متخلفان برداشت خاک و شن در پناهگاه حیات وحش موته
  • برخورد قانونی با متخلفان برداشت خاک و شن در عرصه‌های طبیعی پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با ساخت و سازهای غیرمجاز 
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • برخورد با عاملان کشتار کنار جاده‌ای دام در شوشتر
  • تشکیل پرونده برای ۱۲ مظنون به فرار مالیاتی درخراسان رضوی
  • تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای اقامتی غیرمجاز