Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - چهار نماینده فوتبال خوزستان در لیگ برتر که در هفته سوم نتایج نسبتا ضعیفی کسب کردند در چهارمین هفته از مسابقات به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش ایرنا تیم فولاد خوزستان در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در اهواز میزبان تیم نساجی مازندران خواهد بود. این در حالی است که سرخپوشان اهوازی در سه بازی قبل خود عملکرد چندان خوبی نداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فولادی ها که از 2 بازی بیرون از خانه تنها یک امتیاز کسب کرده اند در شرایطی به مصاف نساجی می روند که از سه بازی قبلی خود ۲ امتیاز به دست آورده است، آنها پس از برد مقابل پارس جنوبی در هفته نخست، شکست سنگینی در مقابل پرسپولیس متحمل شدند که این امر موجب شد سیروس پورموسوی برای بازی مقابل نفت مسجدسلیمان با پنج تغییر تیمش را روانه میدان کند.
حالا این تیم جنوبی که به دنبال کسب دومین پیروزی خود در لیگ هجدهم است، فرصت دارد که با برد مقابل نساجی ضمن رسیدن به امتیاز ۷ و صعود در جدول رده بندی، آمار صد در صد پیروزی در بازی‌های خانگی را ادامه دهد و هواداران خود را به موفقیت در آینده امیدوارتر کند.
لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی فولاد که امید اول این تیم برای گلزنی محسوب می شود، در بازی نخست مقابل پارس جنوبی علاوه بر گرفتن یک پنالتی، عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت اما در بازی های بعدی مقابل پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان خطری برای مدافعان حریف ایجاد نکرد.
همچنین سروش رفیعی دیگر بازیکن تازه وارد فولادی ها تاکنون عملکرد خیره کننده ای به نمایش نگذاشته و در زمینه خلق موقعیت و ارسال پاس های کلیدی و تودر هنوز به سطح آمادگی نرسیده و هواداران فولادی از این بابت ناراحت هستند و منتظر استارت بازی های درخشان رفیعی هستند.
2 تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندران هم اکنون در جدول رده بندی لیگ با ۴ و 2 امتیاز در رده های نهم و دوازدهم قرار دارند.

* صنعت نفت آبادان – استقلال خوزستان
تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر با صنعت نفت آبادان روبرو می شود که این بازی پس از دیدار هفته قبل فولاد و نفت مسجدسلیمان، دومین دربی فوتبال استان خوزستان در لیگ هجدهم به شمار می رود. آبی های خوزستانی که لیگ را با یک تساوی خوب مقابل گسترش فولاد در تبریز شروع کرده بودند، در بازی دوم با یک شکست خانگی مواجه شدند.
شاگردان داریوش یزدی در دیدار مقابل پرسپولیس موفق شدند با ارائه یک بازی نسبتا دفاعی و البته منطقی، مدافع عنوان قهرمانی لیگ را برای نخستین بار در این فصل متوقف کند تا در ادامه راه با روحیه مضاعفی به سراغ حریفان بروند تا با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان خود به دنبال کسب اولین پیروزی خود در این فصل باشند.
آبی های خوزستان در حال حاضر با کسب 2 امتیاز در رده یازدهم جدول حضور دارند و در صورت غلبه بر صنعت نفت می توانند تا حدود زیادی خود را از انتهای جدول دور کنند اما از سوی دیگر طلایی پوشان آبادانی بعد از دو تساوی متوالی که در بازی‌های بدون تماشاگر مقابل سپاهان وگسترش فولاد به دست آوردند، در هفته سوم برابر پدیده مشهد مغلوب شدند تا در طول سه سال اخیر با کسب 2 امتیاز، ضعیف ‌ترین شروع را داشته باشند.
زردپوشان آبادانی در سه هفته ابتدایی فصل 96-95 با هدایت نادر دست نشان پنج امتیاز کسب کردند اما سال گذشته با مربی گری فراز کمالوند در سه هفته ابتدایی فصل 97-96 موفق به کسب 6 امتیاز شدند با این حال در سومین سال حضور نفتی ها روند امتیازگیری نفت آبادان با مربی گری پائولو سرجیو نزول پیدا کرد و در سه هفته آغازین این فصل تنها 2 امتیاز به دست آورده اند.
در روزهای گذشته هواداران فوتبال دوست آبادانی به صورت جدی پیگیر نهایی شدن قرارداد کرار جاسم هافبک بازی ساز تیم شان بودند که سرانجام قرارداد این بازیکن با باشگاه صنعت نفت آبادان نهایی شد و از این هفته می تواند برای زردپوشان به میدان برود.

* پرسپولیس – نفت مسجدسلیمان
با گذشت سه هفته از رقابت های لیگ هجدهم نفت مسجدسلیمان تنها تیمی است که هنوز موفق به گلزنی نشده است در حالی که بازیکنان گلزنی همچوم اسماعیل شریفات، میلاد میداوودی و پیمان میری را در اختیار دارند. شاگردان ویسی در سه هفته اخیر یک باخت 2 بر صفر مقابل پارس جنوبی جم و 2 تساوی بدون گل مقابل تراکتورسازی و فولاد تجربه کرده اند.
ویسی که راه حل مشکل خط حمله تیمش را در جذب یک بازیکن اهل کشور مالی می داند، قصد دارد از این طریق خط حمله تیم را تقویت کند برهمین اساس گفته می شود هماهنگی های لازم برای حضور این بازیکن در اردوی تیم نفت مسجدسلیمان انجام گرفته و این بازیکن پیش از بازی با پرسپولیس به ترکیب تیم نفت مسجدسلیمان اضاقه می شود.
نفت مسجدسلیمان نخستین تیم فوتبال ایران است که پس از سه فصل دوری از لیگ برتر بار دیگر به میادین بازگشته و امیدوار است این بار مدت حضورش در سطح اول فوتبال ایران، طولانی تر از قبل باشد، این تیم در لیگ چهاردهم یک دوره حضور در لیگ برتر را تجربه کردند و خیلی زود به لیگ یک سقوط کرد.
از بین 15 تیم لیگ برتری تیم نفت مسجدسلیمان تنها تیمی است که تاکنون هیچ گونه شکستی مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ نداشته است هر چند که پرسپولیس در خانه بازی می کند و در مقابل تماشاگرانش به راحتی باج نمی دهد از این جهت شاگردان عبدالله ویسی باید هوشیار باشند تا سرنوشتی نظیر فولاد خوزستان گریبانگیرشان نشود.
به گزارش ایرنا تا پایان لیگ هجدهم مسافت زیادی هنوز باقی مانده است و نمایندگان استان می توانند با رفع مشکلات تیم و جلب رضایت خاطر هوادارانشان به آینده راه امیدوار باشند.
دیدار نمایندگاه خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر به شرح ذیل است:
پنجشنبه 25 مردادماه:
فولاد خوزستان – نساجی مازندران (ساعت 20:30 ورزشگاه غدیر اهواز)
جمعه 26 مردادماه :
صنعت نفت آبادان – استقلال خوزستان (ساعت 20:30 ورزشگاه تختی آبادان)
پرسپولیس تهران – نفت مسجدسلیمان (ساعت 20:30 ورزشگاه آزادی)

9879/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليگ برتر فوتبال نمايندگان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!

به گزارش قدس آنلاین، اگر بازی امشب منچسترسیتی – رئال‌ مادرید و بایرن ‌مونیخ – آرسنال حتی به اندازه نیمی از مسابقه هفته گذشته این تیم‌ها پرحادثه و جذاب باشد، باز هم برای طرفداران بی‌طرف فوتبال فوق‌العاده خواهد بود. پس از تساوی ۳-۳ دو تیم رئال و سیتی در سانتیاگو برنابئو، امشب در ورزشگاه اتحاد، سیتیزن‌ها امید بیشتری برای کسب پیروزی و صعود به مرحله بعد دارند. سیتی در ابتدای هفته موفق شد در لیگ برتر انگلیس حریف خود لوتون را ۵-۱ در هم بکوبد تا با توجه به شکست غیرمنتظره آرسنال و لیورپول به صدر جدول تکیه بزند.

شاگردان پپ گواردیولا با وجود اینکه در مقاطعی در این فصل از عدم ثبات رنج می‌بردند اما بارها نشان داده‌اند در مواقع حیاتی کار خود را به بهترین صورت به انجام می‌رسانند و اکنون روحیه بالایی هم دارند. اگر روز کوین دی‌بروین و ارلینگ هالند باشد، آبی‌آسمانی‌پوشان غیرقابل مهار خواهند بود و رئال باید در بهترین حالت خود برای داشتن هرگونه شانسی در راه صعود به نیمه‌نهایی باشد. سپیدپوشان هم در لالیگا شرایط خوبی دارند و ابتدای هفته در زمین مایورکا پیروز شدند تا همچنان شانس اصلی قهرمانی محسوب ‌شوند، اما برای آن‌ها موفقیت در لیگ قهرمانان همیشه به عنوان یک وظیفه به حساب می‌آید. امشب آنچلوتی از حیث آمادگی بازیکنانش نیز شرایط بسیار بهتری نسبت به هفته‌های گذشته دارد و به جز کورتوآ و آلابا که فصل را از دست داده‌اند و شوآمنی که محروم است، تنها به رودریگو به عنوان ابهام برای رسیدن به بازی نگاه می‌کند. صحبت از شرایط خوب از لحاظ مصدومان شد و باید گفت من‌سیتی نیز خبرهای بسیار خوبی شنیده است؛ واکر، استونز و آکه همگی برای این بازی در دسترس هستند تا پپ تقریباً هیچ مصدوم و محرومی برای امشب نداشته باشد.

بایرن – آرسنال، راهی برای بازگشت

بعد از بازی کاملاً برابر و نزدیک دو تیم آرسنال و بایرن که در لندن با نتیجه ۲-۲ رقم خورد، امشب برای هرکدام از دو تیم این شانس فراهم است تا طلسم حذف شدن در این مرحله را شکسته و به نیمه‌نهایی راه یابند. بایرن بعد از قهرمانی در سال ۲۰۲۰، سه دوره پیاپی است که در این مرحله حذف می‌شود و آرسنال هم از سال ۲۰۰۹ نتوانسته به جمع چهار تیم پایانی اروپا راه یابد. این هفته اوضاع در لیگ‌های داخلی هم نه برای آرسنال و نه برای بایرن جالب نبود. ابتدای هفته توپچی‌ها در خانه خود با نتیجه ۲-۰ به استون ویلا باختند تا بعد از هفته‌ها جایگاه نخست خود را در جدول به من‌سیتی تقدیم کنند.

بایرن هم روز یکشنبه شاهد بالا رفتن جام قهرمانی بوندس‌لیگا توسط بایرلورکوزن و پایان دادن به ۱۱ سال حکمرانی آن‌ها در آلمان بود. پیروزی در بازی امشب و صعود به نیمه‌نهایی برای توخل و آرتتا با توجه به شرایط لیگ‌های داخلی که برای بایرن قطعاً و برای آرسنال احتمالاً از دست رفته، بسیار مهم است و می‌تواند راهی برای بازگشت از یک فصل ناامیدکننده به فصلی خوب باشد. کینگزلی کومان در بازی ابتدای هفته مقابل کلن به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد تا در کنار سرج گنبری، ساشا بوی و بونا سار و البته آلفونسو دیویس که محروم است از سکوهای آلیانز آرنا بازی امشب را تماشا کنند. از لحاظ مصدومیت، ابتدای هفته برای آرسنال هم زیاد جالب نبود جایی که مهره تأثیرگذار آن‌ها یعنی مارتین اودگارد مصدوم شده و شاید به بازی امشب نرسد، اما به جز او، آرتتا ترکیب کاملی از بازیکنان را در اختیار خواهد داشت.

امیرمحمد سلطان پور

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان
  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • شادی جنجالی امباپه مقابل گریه بارسایی‌ها(عکس)
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال