Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فرمانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده هشترود در جمع خبرنگاران گفت: ۴۵ کیلومتر این جاده در حوزه استحفاظی هشترود و ۴۵ کیلومتر دیگر مربوط به شهرستان مراغه است.

وی گفت: پیمانکار طرح از دو سمت هشترود تا نظرکهریزی و مراغه تا نظرکهریزی به صورت همزمان روکش آسفالت این جاده را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در حوزه استحفاظی هشترود تنها ۱۵ کیلومتر از ۴۵ کیلومتر نیاز به ترمیم و روکش دارد و برای انجام طرح ۱۷۰۰ تن آسفالت ریزی خواهد شد، اما در حوزه استحفاظی مراغه تمامی ۴۵ کیلومتر ترمیم و آسفالت ریزی می‌شود.

فرمانی گفت: پیمانکار طرح تعهد کرده تا قبل از اتمام فصل کاری و آغاز فصل سرما در منطقه، طرح روکش آسفالت این جاده را به اتمام رساند.

جاده مراغه - هشترود به طول ۱۰۱ کیلومتر با پیچ‌های خطرناک از دو شهر خداجو و نظرکهریزی گذشته و بیشتر تردد‌های شهرستان‌های جنوب استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و شمال کردستان از این مسیر انجام می‌شود.

این جاده با ۷۰ سال قدمت از جاده‌های حادثه خیز کشور بوده و در پنج سال گذشته بیش از ۸۰۰ نفر در این مسیر در تصادفات رانندگی کشته و یا مصدوم شده اند. 

 

انتهای پیام/ش

۹۰ میلیارد ریال اعتباربرای روکش آسفالت جاده هشترود - مراغه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر کل مدیریت بحران استان در شهرضا گفت: در سطح استان ۳ هزار کیلومتر رودخانه داریم که برای پیشگیری و کنترل سیل باید ۴۰۰ کیلومتر از این رودخانه‌ها به صورت ویژه ساماندهی شود.
منصور شیشه فروش افزود: تصرفات و آزادسازی مسیر رودخانه ها، اجرای طرح‌های ساماندهی رودخانه ها، آزادسازی مسیل‌ها و اصلاح و بازسازی مناطق اولویت پذیر در مسیر رودخانه‌ها نیاز به اعتبار دارد که وزارت نیرو این اعتبار را باید تامین کند.


به گفته وی در زمینه فرونشست زمین اجرای طرح‌های تعادل بخشی منابع آب و تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی فقط با احیای رودخانه زاینده رود محقق می‌شود که تامین اعتبار برای تکمیل طرح‌های تامین آب برای حوزه زاینده رود و جلوگیری از بارگذاری‌های غیرقانونی، جزو تعهدات وزارت نیرو است.


مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: برای جلوگیری از تشدید فرونشست زمین، کنترل کانون‌های گرد و غبار و رفع مشکلات مرتبط با کم آبی و خشکسالی باید نسبت به تامین حقابه‌های قانونی کشاورزی و زیست محیطی رودخانه زاینده رود، احیای تالاب گاوخونی و تامین حقابه‌های تالاب که بر اساس مطالعات انجام شده، سالانه ۱۷۶ میلیون متر مکعب است، اقدام شود.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز نهضت اسفالت در کرمان
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود