Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@08:52:43 GMT

◄ اجرای طرح‌های ترمیم و بهسازی جاده‌ها در مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۰۷۸۳

◄ اجرای طرح‌های ترمیم و بهسازی جاده‌ها در مرکزی

تین‌نیوز | 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مرکزی، با اشاره به اهمیت محورهای مواصلاتی این استان گفت: به‌منظور افزایش ضریب ایمنی و کاهش حوادث رانندگی در جاده‌های استان اجرای روکش آسفالت محور آشتیان به حاتم‌آباد با اعتباری بالغ بر 4300‌میلیون ریال طی 20‌روز انجام شد.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مرکزی، علی زندی‌فر افزود: 25‌کیلومتر از محور یاد شده در حوزه استان مرکزی قرار دارد و یکی از راه‌های ارتباطی شهر آشتیان به اراک محسوب می‌شود و به همین سبب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندی‌فر اجرای 3500‌متر روکش آسفالت به ضخامت چهار سانتی‌متر با مشخصات توپکا 12-0 در طول مسیر محور حاتم‌آباد-آشتیان و 700‌مترمربع لکه‌گیری هندسی با میانگین ضخامت هشت سانتی‌متر و هم‌چنین درزگیری و لکه‌گیری این محور طی عملیات بازسازی را از اقدامات صورت گرفته در جهت ترمیم و بهسازی جاده‌ها در استان مرکزی عنوان کرد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) از اجرای ۱۸ پروژه شاخص در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: خانه تاریخی توکلی در سال جاری به عنوان موزه عاشورا مرمت می‌شود.

علیرضا خاکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به عملکرد سازمان بهسازی، نوسازی اطراف حرم در سال ۱۴۰۲ و اجرای ۱۸ پروژه شاخص در کنار دیگر پروژه‌ها، اظهار کرد: بودجه اولیه معاونت بهسازی و نوسازی اطراف حرم در سال گذشته ۱۶ میلیارد تومان با ۱۸ پروژه شاخص بوده که در اصلاحیه به ۵۲ میلیارد تومان رسید.

وی از تأسیس اولین دفتر تسهیلگری در محله دروازه ری خبر داد و افزود: ساخت ۲ دفتر تسهیلگری در سال ۱۴۰۳ پیش بینی شده است.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات متعدد با گروهای مختلف، نیرو انتظامی و آموزش و پرورش، ایجاد بازارچه‌های مشاغل خانگی و صنایع دستی، کمک به نهادهای تقویت اجتماعی، پیگیری ساخت سرویس بهداشتی و ایجاد سازمان‌های فرهنگی از جمله تجربیات دفتر تسهیلگری در محله دروازه ری بود.

خاکی ادامه داد: تأسیس دفتر تسهیل‌گری در محلاتی همچون دروازه ری علاوه بر پشتیبانی کالبدی نیازمند پشتیبانی اجتماعی نیز است.

وی از اجرای پروژه بهسازی محور مسجد جامع تا میدان کهنه خبر داد و عنوان کرد: این پروژه دارای مقیاس ملی بود با هماهنگی‌های لازم توانستیم این پروژه را زودتر از موعد به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) از کف‌سازی و بهسازی ۱۵۰ متر از پروژه امامزاده سلطان محمد شریف خبر داد و گفت: تهیه طرح جداره سازی چهارراه بازار با مشارکت معاونت شهرسازی و ساماندهی و مرمت سازی با الگوی اصیل یکی از اقدام‌های شاخص در سال گذشته بود.

خاکی در خصوص میدان تره‌بار میدان مطهری افزود: ورود به میدان تره‌بار میدان مطهری از مهم‌ترین پروژه‌های سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده که در همین راستا دو میلیارد تومان برای طراحی فضای شهری این محدوده اختصاص یافته است.

وی از تملک شش خانه تاریخی در فرودین سال ۱۴۰۳ خبر داد و تاکید کرد: ساخت خانه تاریخی آیت الله فیض در دستور کار قرار گرفته است و خانه تاریخی توکلی به عنوان موزه عاشورا در سال جاری مرمت می‌شود.

کد خبر 747817

دیگر خبرها

  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • بهسازی جاده قدیم «نمره‌ یک» به امیدیه از سوی نفت و گاز آغاجاری
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود