Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@02:11:14 GMT

افزایش دمای هوا در یزد تا شهریو ماه آینده ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۰۸۰۵

افزایش دمای هوا در یزد تا شهریو ماه آینده ادامه دارد

محمدرضا شیرغلامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا
میانگین دما هوای شهر یزد در چهار ماهه نخست سال جاری را 26.5 درجه سانتیگراد ذکر کرد و افزود: در حالیکه این عدد در مدت مشابه سال گذشته ، 27.4 درجه بود.
وی اضافه کرد: در تابستان امسال تدوام روزهای گرم با دمای 40 درجه در شهر یزد نسبت به سال قبل بیشتر بود و این موضوع سبب شد تا مردم نسبت سال گذشته احساس گرمای بیشتری بکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کارشناس هواشناسی میانگین دمای تیر ماه شهر یزد را 32.8 درجه بیان کرد و اظهار داشت: در سال گذشته دمای هوا 32.3 درجه و میانگین بلند مدت آن 32.6 درجه سلسیوس بود.
شیرغلامی افزود: بیشینه دمای هوای یزد دیروز(دوشنبه) به 40 درجه سانتیگراد رسید که در میان 31 مرکز استان کشور هفتمین مرکز گرم استان های ایران بود.
وی با بیان اینکه دیروز کرمانشاه و سنندج از یزد گرمتر بودند، اظهار داشت: روزهای آینده پدیده جوی خاصی در استان نخواهیم داشت و آسمان عمدتا صاف و فقط در ساعات بعد از ظهر افزایش سرعت باد پیش بینی می شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد خاطر نشان کرد: همچنین در گرمترین ساعات امروز و فردا دمای هوای شهر یزد به 39 درجه و خنک ترین 2 شب آینده به 23 درجه می رسد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد افزود: در 24 ساعت گذشته گرمترین نقطه استان شهر بافق با بیشینه 42 درجه و خنک ترین نقطه سبزدشت با کمینه 11 درجه سانتیگراد بود.
2088/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان کشور ایران هواشناسی یزد درجه رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مرتضی صبوری، کارشناس اداره کل هواشناسی قم در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه آسمان قم با ورود سامانه ای که از عصر جمعه وارد استان می شود در هفته پیش رو بارانی خواهد شد گفت: بارش‌ها از روز جمعه به صورت پراکنده در برخی نقاط آغاز می شود و به تدریج در سایر نقاط استان هم مشاهده خواهد شد.

وی افزود: آسمان قم امروز چهارشنبه نیمه ابری تا ابری به تدریج با کاهش ابر و وزش باد خواهد بود.

صبوری گفت: صبح امروز حداقل دمای ۱۴ درجه در استان ثبت شده و انتظار داریم حداکثر دمای امروز به ۲۷ درجه برسد.

کارشناس هواشناسی قم با اشاره به روند افزایشی دما تا روز جمعه گفت: برای فردا و پس فردا به ترتیب حداکثر دمای ۲۹ و ۳۱ درجه را انتظار داریم.

دیگر خبرها

  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی
  • افزایش دمای هوای همدان
  • پیش‌بینی بارش‌ها تا شش هفته آینده در کشور
  • افزایش هشت درجه ای دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • پیش‌بینی رگبار باران برای پنج روز آینده در تهران