Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-09@02:10:22 GMT

وعده هایی که مردم تیران را امیدوار کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۰۸۸۳

وعده هایی که مردم تیران را امیدوار کرد

تیران و کرون روز شنبه میزبان مجمع نمایندگان و مدیران استان بود که در آن پروژه هایی از جمله تکمیل پارک آبی شهید منتظری، توسعه زیرساخت های گردشگری، احداث بیمارستان مجهز و ... مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این بازدید، مقامات ارشد استان اصفهان دغدغه های مردم شهرستان در خصوص ضرورت احداث بیمارستان، رفع مشکلات جاده تیران به سامان، احداث زیرگذرها، توسعه زیرساخت های اقتصادی و گردشگری را شنیدند و در یک جلسه عملیاتی مصوباتی برای رفع نیازها و مطالبات صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلنگ زنی پروژه پارک وجین

در ادامه این سفر پروژه پارک وجین این شهر کلنگ زنی شد و برای رفع مشکلات پیش روی پروژه از جمله واگذاری زمین و رفع موانع در حوزه معادن این پارک بحث و گفت و گو شد. پروژه پارک وجین به مساحت ۱۵۰ هکتار و با هزینه ای بالغ بر دو هزار میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری تیران احداث می شود. این پروژه شامل پارک، فضای سبز و امکانات رفاهی، تفریحی و سرگرمی متنوعی است.

رفع موانع تکمیل پارک آبی شهید منتظری

پروژه پارک آبی شهید منتظری روستای خمیران یکی از پروژه های مهم اقتصادی و تفریحی این شهرستان است که به گفته فرماندار تیران و کرون «اجرای این پروژه با مشکلاتی روبه رو شده که نیازمند همکاری آب منطقه ای اصفهان است.»

استاندار اصفهان نیز همکاری آب منطقه ای استان و انجام مطالعات جدید برای این پروژه را دستور کار قرار داد.

توسعه زیرساخت های گردشگری

در ادامه بازدید از پروژه های عمرانی تیران و کرون مسئولان این شهرستان ضمن تاکید بر توسعه زیرساخت های گردشگری، خواستار همکاری مسئولان استانی در اجرای پروژه ها شدند که از جمله این پروژه ها می توان به رفع موانع پیش روی سرمایه گذاری در حیات وحش و قلعه قمیشلو، رفع مشکلات مالی، بازنگری طرح های هادی روستایی به ویژه روستاهای گردشگری اشاره کرد.

مدیرکل محیط زیست استان اصفهان در این جلسه بر رفع مشکلات بازدید از قلعه و حیات وحش قمیشلو اعلام آمادگی کرد و بر اساس مصوبه جلسه شورای اداری مسئولیت پیگیری بررسی و پیگیری طرح سرمایه گذاری در این منطقه را به عهده گرفت.

مطالبه گری مردم برای احداث بیمارستان مجهز

مردم تیران در ادامه پیگیری های خود برای احداث بیمارستان امام رضا(ع) تیران که در ۲۰ سال گذشته کلنگ زنی شده، این بار با استقبال از استاندار اصفهان خواستار قول مساعد و همکاری مسئولان در احداث این بیمارستان شدند.

رفع مشکلات حوزه راهداری

در جلسه که با حضور مسئولانی استانی برگزار شد به ظرفیت راه های این شهرستان و حجم ترددها اشاره و مسئولان شهرستان تیران و کرون خواستار همکاری مسئولان برای اجرای مصوبات حوزه راهداری شدند.

تسریع در تعریض جاده تیران به سامان، احداث زیرگذرها و رفع موانع مالی نگهداری جاده های این شهرستان از دیگر مواردی بود که در این جلسه بحث و گفت و گو شد و استاندار اصفهان مسئولان راه و شهرسازی و راهداری را مکلف به تسریع در این پروژه ها کرد.

کمک به توسعه اقتصادی شهرستان با تسهیل شرایط سرمایه گذاری از دیگر مباحث جلسه مشترک مسئولان استانی و شهرستانی بود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استاندار اصفهان تيران و كرون فرماندار تیران و کرون گردشگری اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه قطار شهری اصفهان-نجف‌آباد آماده کلنگ‌زنی است

در جلسه مشترک بین نمایندگان و مسئولان خمینی‌شهر و نجف‌آباد اعلام شد پروژه قطار شهری اصفهان به نجف‌آباد منتظر کلنگ‌زنی است و اسناد مناقصه این پروژه برای انتخاب پیمانکار نیز در حال آماده‌سازی است.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رو گذشته جلسه مشترکی با نماینده، فرماندار و شهردار شهرستان‌های خمینی شهر و نجف آباد در خصوص راه اندازی ریل باس یا قطار شهری مشترک برگزار شد.

وی افزود: این قطار شهری قرار است از خیابان آتشگاه آغاز و به نجف آباد منتهی شود و در مسیر خود از چند ایستگاه نیز در خمینی شهر عبور کند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این پروژه کار دامنه داری است که باید به مرحله اجرایی رسانده شود و تصمیم مؤثری برای حمل و نقل و تسهیل رفت و شد مردم بین شهرستان‌های اصفهان، خمینی شهر و نجف آباد خواهد بود.

اسناد مناقصه پروژه ریل باس اصفهان-نجف آباد در حال آماده سازی است

ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون نیز در این خصوص اظهار کرد: پروژه ریل باس اصفهان - نجف آباد پروژه‌ای بسیار بزرگ در حوزه سیاسی شهرستان نجف آباد است که آماده کلنگ زنی آن هستیم.

وی تاکید کرد: اسناد مناقصه این پروژه برای انتخاب پیمانکار در حال آماده سازی است و در حوزه سیاسی شهرستان خمینی شهر نیز درباره مسافت بین ایستگاه‌های ریل باس و مسیر آن تصمیم‌گیری شده است.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی مرحله نهایی پروژه را تصمیم‌گیری در حوزه سیاسی اصفهان اعلام کرد و گفت: ۱۸ کیلومتر از ۲۷ کیلومتر پروژه ریل باس اصفهان - نجف آباد در شهرستان‌های خمینی شهر و نجف آباد قرار دارد که به زودی آن را کلنگ زنی خواهیم کرد.

کد خبر 751542

دیگر خبرها

  • عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند/بزرگداشت آیت‌الله فقیه
  • تخصیص ۴.۳ میلیارد ریال تسهیلات به مردم تنگستان
  • اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی برای احداث باغ مشاهیر در اصفهان
  • پروژه قطار شهری اصفهان-نجف‌آباد آماده کلنگ‌زنی است
  • بازدید منتخب مردم قزوین- البرز و آبیک از جاده الموت- تنکابن
  • آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان آغاز شد
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • اکثر محورهای اصفهان بارانی است
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله