Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: بانک ملت این استان علیه یک شرکت دریافت کننده ارز دولتی شکایت ارائه کرده است. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محمود احمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در اجرا برخورد و مقابله با عدم ایفای تعهدات ارزی، یکی از مهمترین ارکان اصلی در این خصوص بانک‌ها هستند که باید همکاری لازم را برای پیشگیری از جرائم ارزی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این خصوص شکایتی از شعبه ارزی بانک ملت استان به اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین مبنی بر اینکه شرکتی برای واردات کالا ۴۹۹ هزار و ۷۰۰ یورو ارز دولتی دریافت کرده است، طرح شد.   مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: بانک ملت این استان علیه یک شرکت دریافت کننده ارز دولتی شکایت ارائه کرده است.
وی خاطرنشان کرد: پس از وصول شکایت از بانک عامل، پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع داده شد و در حال بررسی است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه سازمان تعزیرات بانک ملت شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی سوخت در مهریز



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  مهاجریان مقدم گفت: پرونده حمل ۳۰ هزار نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش بیش از ۹ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مهریز رسیدگی شد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۲۸ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


مهاجریان مقدم گفت: شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش وسیله نقلیه بیش از ارزش کالای قاچاق می‌باشد، حکم به پرداخت ۹ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال برای خودرو حامل سوخت قاچاق صادر که در مجموع متهم را به پرداخت ۲۸ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرده که حکم صادره از طرف اجرای احکام اجرا و مختومه شد. 


مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: ماموران نیروی انتظامی ایستگاه شهید مدنی مهریز از یک دستگاه کامیون محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی مهریز ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان اردبیل به مشاوران املاک
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان به مشاوران املاک اردبیل
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • عرضه خارج از شبکه آرد در دزفول
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در یزد
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در مهریز