Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس جمهوری ترکیه در ادامه تنش‌های آنکارا و واشنگتن می‎گوید که این کشور محصولات الکترونیک آمریکا را تحریم می‌کند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، در ادامه تنش‌های آنکارا و واشنگتن، رجب طیب اردوغان امروز سه شنبه اعلام کرد  آنکارا محصولات الکترونیک آمریکا را تحریم می‌کند.   وی اظهار داشت: «ترکیه تحریم محصولات الکترونیک آمریکا را به زودی آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»   اردوغان افزود که اقدامات لازم درباره اقتصاد انجام شده است.   رئیس جمهور ترکیه در بخش دیگری با انتقاد شدید از تحریم‎های اعمال شده آمریکا علیه ترکیه افزود:« آنها چون نمی‎توانستند کاری در این زمینه بکنند، از اقتصاد به عنوان یک حربه استفاده کردند.»   اردوغان ادامه داد :« ترکیه شرکای جدید، بازارهای جدید و ابزارهای مالی جدید را جایگزین خواهد کرد. اگر از طریق دلار به ما فشار بیاورید ما راه دیگری برای انجام معاملاتمان خواهیم یافت. بازی شما را به چالش خواهیم کشید.»   وی در پایان گفت:« ما تسلیم نخواهیم شد.»   روابط آنکارا- واشنگتن در پی مخالفت ترکیه با آزادی کشیش آمریکایی متهم به مداخله در کودتای ترکیه تیره شد. در این راستا آمریکا اقدام به مسدودسازی اموال دو وزیر ترکیه نموده و تعرفه های واردات آلومینیوم و فولاد ترکیه را افزایش داد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترکیه آمریکا تحریم های آمریکا تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم

به گزارش جماران؛ رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در نشست خبری با همتای آلمانی خود با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه گفت: ما دیگر تجارت سنگین گذشته را با اسرائیل نداریم، آن دوره تمام شده است.

وی افزود: این موضوع را مدتی پیش وزیر خارجه کشورمان بیان کرده است.

رئیس‌جمهور ترکیه بر تلاشهایمان برای ارسال کافی و بدون توقف کمکهای انسانی به ملت فلسطین خواهیم افزود.

اردوغان همچنین اظهار داشت: نتانیاهو تنها برای افزایش عمر سیاسی خود، حتی امنیت شهروندان خود و همه منطقه را به خطر انداخته است.

 

دیگر خبرها

  • ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • انگلیس، روسیه را به دور زدن تحریم‌های غرب متهم کرد
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • اردوغان وارد عراق شد