Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای جلوگیری از وقوع هرگونه تنش در دربی اصفهان پیشنهادی را به مدیرعامل سپاهان ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، قرار است روز جمعه ( ۲۶ مرداد) و در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال تیم های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان در دربی اصفهان به مصاف یکدیگر بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن برای جلوگیری از وقوع هرگونه تنش در این بازی حساس پیشنهادی را به مدیرعامل باشگاه سپاهان ارائه داده است.

به همین دلیل قرار شده جلسه‌ای بین سرگروه‌های مشوقین تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان در این خصوص برگزار شود تا از تنش‌های غیرفوتبالی در دربی اصفهان جلوگیری شود.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در این خصوص اظهارداشت: با توجه به اتفاقات اخیر روی سکوها ورزشگاه به تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان ارائه دادیم. برای نشان دادن سطح فرهنگی هواداران ۲ تیم و جلوگیری از برخی رفتارهای غیرفوتبالی در ورزشگاه تصمیم گرفتیم که جلسه‌ای را در این مورد برگزار کنیم.

وی افزود: قرار شده است مشوقین ۲ تیم در دربی تیم‌های خود را تشویق کنند و حواسشان باشند که مسائل غیرفوتبالی دربی اصفهان را تحت تاثیر قرار ندهد.

به گزارش میزان، این جلسه قرار است ساعت ۱۱ روز پنج‌شنبه در سالن اجتماعات مجموعه شفق باشگاه ذوب‌آهن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر دربی سپاهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان ب در نقش جهان میزبان آسمان گلستان

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم فوتبال سپاهان ب عصر امروز، در هفته نهم از مرحله نهایی لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور میزبان آسمان گلستان خواهد بود. 


شاگردان سعید جهانگیری که با ۱۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند برای جبران فاصله یک امتیازی تا صدر به دنبال برتری در نقش جهان مقابل تیمی هستند که در رده هفتم جدول قرار دارد.

 
سپاهان ب بهترین خط حمله لیگ سه را با ۲٠ گل زده در اختیار دارند.


تقابل دو تیم از ساعت ۱۵:٠٠ در ورزشگاه نقش جهان آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • پیشنهاد شهروند نی ریزی برای جلوگیری از خشکسالی در پی خشک شدن درختان پسته
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • قوه قضاییه : همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی در کنکور تخلف محسوب می‌شود
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • سپاهان ب در نقش جهان میزبان آسمان گلستان
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد