Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@04:57:49 GMT

قوانین عجیب در مسابقات فوتبال بازى‌هاى آسیایى

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۱۳۴۴

قوانین عجیب در مسابقات فوتبال بازى‌هاى آسیایى

به گزارش "ورزش سه"، از ایران حمید استیلی مدیر تیم امید و رضا چلنگر به عنوان مترجم در جلسه حاضر شدند و برنامه ریزی این دیدار انجام شد.


* از نکات جالب توجه این بود که رنگ پیراهن دو تیم مشخص نشد و قرار شد کمیته برگزارکننده مسابقات پس از مشورت با داوران رنگ پیراهن بازی دو تیم مشخص خواهد شد!
*در جلسه هماهنگی دیدار تیم های عربستان و ایران ابتدا حمید استیلی مدیر تیم امید ایران به مسافت طولانی هتل محل اقامت تا محل تمرین اعتراض کرد و در ادامه نماینده عربستان نیز به همین مورد اعتراض کرد و مدعی شد که برای برگزاری هر جلسه تمرینی بیش از ٢ ساعت در مسیر معطل شده اند
* از نکات جالب توجه این دوره از مسابقات این است که تیم ها حتی روز قبل از مسابقه نیز نمی توانند در ورزشگاه محل مسابقه تمرین داشته باشند بنابراین امروز نیز تیم ملی در ورزشگاه محل بازی نیز تمرین نمی کنند و دوباره به کمپ بیگ استار خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*پیراهن اول ایران که پیشنهاد داده اند سفید رنگ است و لباس اول گلر نیز مشکی است. لباس دوم ایران قرمز و لباس گلر سبز است.
*طبق اعلام مسئول مسابقات تمامی کسانی که ای دی مسابقات را دارند اعم از بازیکن ، مدیر و همراهان باید پس از پایان در میکسدزون در صورت روبرو شدن با سوالات خبرنگاران موظف هستند که به سوال ها پاسخ بدهند در غیر اینصورت جریمه خواهند شد.
*درج هر گونه شعار مذهبی رو پیراهن با جریمه همراه خواهد بود
*هر تیم روی نیمکت می تواند ٩ بازیکن و ٦ همراه داشته باشد.
* آخرین جلسه فنی و آنالیز عربستان با حضور کرانچار و تمامی دستیارانش و حضور همه بازیکنان در هتل کلکشن به مدت ٤٥ دقیقه برگزار شد.
* با اعلام مسئول برگزار کننده مسابقات دیدار تیم های ایران و عربستان نشست خبری پیش از مسابقه ندارد.
مسئول برگزارکننده مسابقات وی در پاسخ به خبرنگار ایرانی که علت عدم برگزاری نشست خبری برای این مسابقه حساس را پرسید وی پاسخ داد؛ قوانین بازی های آسیایی با ای اف سی و فیفا فرق می کند و ما برنامه ای هم برای برگزاری نشست نداشته ایم.
* بعد از صعود مرحله گروهی تیم ها می توانند ٤ تعویض در هر مسابقه داشته باشند.

 

 

 

 

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ از زمانی که طراحی پوسترهای پیش‌بازی در فوتبال ایران باب شده، یکی از ترفندهای باشگاه‌های مختلف این است که قبل از بازی با هر تیمی، از تصویر بازیکنان پیشین همان تیم که الان در عضویت آنهاست، استفاده کنند؛ یک مدل کری‌خوانی ظریف. در همین راستا، پوستر پیش‌بازی منتسب به تراکتور برای بازی با استقلال هم با تصویر ارسلان مطهری منتشر شده.

این در حالی است که مطهری از زمان حضور در تراکتور اصلا عملکرد قابل‌قبولی نداشته. او طی ۸مسابقه فقط ۸۴دقیقه به میدان رفته، هیچ گلی نزده و هیچ پاس‌گلی هم نداده است. مطهری حتی ضربه پنالتی‌اش را هم مقابل ذوب‌آهن خیلی بد زد و خوش‌شانس بود که توپ گل شد. آیا او بالاخره در زمین هم یک بازی مؤثر خواهد داشت یا فقط در حد ستاره پوستر باقی می‌ماند؟

کد خبر 848617 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • طرح تو طرح در رویداد طرحی نو، مسابقات معماری در ایران را به بوته‌ی نقد گذاشت
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)