Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برخی بدحجابی و بی‌حجابی ‌ها در جامعه تاکید کرد: حجاب و عفاف موجب رعب و وحشت در قدرت‌های استکباری شده و تلاش می‌کنند با استفاده از عمال نفوذی خود، حجاب را در جامعه کمرنگ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز (۲۳ مرداد) در آئین اختتامیه طرح لشکر فرشتگان در سالن همایش‌های مخابرات استان گیلان در رشت با اشاره به نقش زنان، دانشجویان و دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب یه عنوان یکی از ارکان مهم اظهار کرد: در آن دوران مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها به کانون‌های اصلی تظاهرات تبدیل شده و نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه امروز جوانان در عرصه‌های گوناگون حضور دارند افزود: بزرگترین درس انقلاب اسلامی ایستادگی باصلابت در برابر دشمن است.

 

آیت الله فلاحتی با اشاره به دوران طاغوت، حق توحش افسران آمریکایی و ذلتی که شاه برای ملت ایران ایجاد کرده بود تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران افتخار و امید به زندگی با عزت را به ملت ایران بخشید.


وی با تاکید بر اینکه امروز جامعه ایران اسلامی در مقام تمدن سازی برای دنیاست اظهار کرد: این تمدن سازی اسلامی در حوزه حجاب و عفاف، عفت در پوشش و گفتار، رفتارهای اجتماعی، اصول زندگی اجتماعی بوده و دشمن از این تمدن‌سازی هراس دارد زیرا نمی‌تواند بر دنیا حاکم شود.

 

وی با بیان اینکه حمله به یمن به دلیل الگوگیری آنان از ایران اسلامی است گفت: سبک زندگی که اسلام برای بشر تعیین کرده، ظلم را نمی‌پذیرد و سلطه طلب نمی‌تواند اعمال قدرت کرده و زورگویی کند.

 

امام جمعه رشت با اشاره به برخی فشارها و نابسامانی‌های اخیر که موجب مطالبه‌گری و اعتراض مردم شد اذعان کرد: مردم در جامعه اسلامی زیر بار ظلم نرفته و مطالبه‌گر هستند و دشمن از این ابزار وحشت دارد.

 

وی تاکید کرد: در جامعه ایران اسلامی مردم و حکومت با هم یکی بوده و عاشقانه حامی ولی فقیه خود هستند.

 

فلاحتی با تصریح اینکه مسئولان جامعه اسلامی باید ساده زیست باشند نه کاخ‌نشین اظهار کرد: مسئولان جامعه اسلامی باید در سطح متعارف زندگی کرده و با ترسیم آینده‌ایی روشن، امید به زندگی را افزایش دهند.

 

وی در ادامه با اشاره به برخی بدحجابی و بی‌حجابی ‌ها در جامعه تاکید کرد: حجاب و عفاف موجب رعب و وحشت در قدرت‌های استکباری شده و تلاش می‌کنند با استفاده از عمال نفوذی خود، حجاب را در جامعه کمرنگ کنند.


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه بی‌حجابی برای جامعه اسلامی ننگ بوده و دشمن از این حربه به نفع خود استفاده می‌کند افزود: حجاب زنان در جامعه اسلامی برای دشمن خطرناک‌تر از بمب هسته‌ایی و اتمی است و آنان از ظرفیت منابع انسانی کشور چون زن باحجاب، جوان مسجدی و مومن می‌ترسند.

 

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، افق‌های آینده را روشن و جوان ایرانی را با وجود همه مشکلات به آینده امیدوار کرده است اذعان کرد: ملت ایران در برابر مشکلات و توطئه‌هایی که هر کشوری را به زانو در می‌آورد، مقاوم و باصلابت ایستاده و الگویی برای ملت‌های آزادیخواه جهان است.

 

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه جوانان امروز مستحکم‌تر از جوانان اوایل انقلاب برای حفظ آرمان‌های اسلامی خود ایستاده‌اند خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی در کنار جوانان فلسطینی برای آزادی قدس شریف تلاش می‌کنند.

  پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: زلزله دولت روزنامه های ورزشی ورزش ایران فوتبال ایران خبرگزاری شبستان دریای خزر حسن روحانی مقام معظم رهبری شیراز توطئه های دشمنان حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی حجابی سمی مهلک برای جامعه و خانواده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران خرمشهر با اشاره به عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: پیروزی اخیر و عزت آفرین و کرامت بخشی را که رزمندگان اسلام به ما بخشیدند، به همه تبریک عرض می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن حماقت بزرگی را انجام داد که دست ما ملت ظلم ستیز را برای حمله باز کرد، اضافه کرد: اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی اقدام بسیار حکیمانه‌ای بود و همه دنیا فهمیدند که اگر دشمن یکی بزند ۱۰ تا خواهد خورد.

حجت الاسلام عادل‌پور تاکید کرد: از مردم تشکر ویژه می‌کنیم که به زیبایی حضور پیدا کردند و از اقدامات سپاه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند.

وی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب در کشور گفت: بی حجابی سمی مهلک برای جامعه و خانواده است و مردم قاطعانه در برابر مقابله با ناهنجاری‌ها حمایت می‌کنند؛ البته قوه قضائیه باید با قاطعیت در این زمینه حضور پیدا کند.

کد خبر 6082474

دیگر خبرها

  • ترویج بی‌حجابی مقدمه تحقق اهداف دشمن در کشور است
  • بی حجابی سمی مهلک برای جامعه و خانواده است
  •  عملیات وعده صادق یک واکنش حداقلی به دشمن صهیونیستی بود
  • در جنگ روایت‌های دشمن باید هوشیار باشیم
  • دشمن از کشف حجاب برای از هم پاشیدن نظام خانواده استفاده می کند
  • بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه 
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • تذکر مهم به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • برخی مسئولین به دلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفته‌اند
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب