Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش امروز قیمت خودرو در حالی حکایت از افزایش ۲ میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی دارد که مشتری در بازار وجود ندارد. ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ اقتصادی صنعت و تجارت خودرو نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در بازار امروز خرید و فروش خودرو همچنان افزایش قیمت ها در انواع محصولات داخلی وجود دارد اما توقف فروش خودرو توسط خودروسازان و نبود مشتری در سطح بازار بلاتکلیفی خرید و فروش خودرو را تشدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژو405 جی ال ایکس با افزایش 2 میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت 46 میلیون و 500 هزار تومان، پژو206 صندوق دار با افزایش 2 میلیون تومانی با قیمت 61 میلیون تومان، دنا پلاس با افزایش 500 هزار تومانی با قیمت 83 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین پژو207 اتوماتیک هم با افزایش 2 میلیون تومانی با قیمت 94 میلیون تومان و استپ وی با افزایش 1 میلیون تومانی با قیمت 102 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت خودرو در بازار امروز به‌شرح زیر است:

 

R1012125/P1012122/S7,78,1415/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت خودرو خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت خودرو خودرو قیمت خودرو خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۵۱ میلیون تومانی قیمت پژوپارس در فروردین ماه

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، براساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU۷P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید خودرو هونگچی H۵ اعلام شد

قیمت اسفندماه ۱۴۰۲ این محصول ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان بود که با دریافت مجوز قیمت جدید این خودرو۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227516 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ حق انتخاب با مشتری است سامانه خودنویس یا مشاور املاک؟
  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • افزایش ۱۵۱ میلیون تومانی قیمت پژوپارس در فروردین ماه