Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@04:31:57 GMT

تکذیب یک خبر از سوی معاونت هنری ارشاد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۱۵۳۳

تفاهم نامه معاونت امور هنری با سازمان منطقه آزاد کیش با پنج محور بازار کسب و کار هنری، ایجاد مدرسه عالی هنری، ایجاد کارخانه‌های صنایع هنری، امکان سنجی برای احداث موزه هنر‌های معاصر و گردشگری هنری امضا شده است و ماده‌ای مبنی بر برگزاری کنسرت خیابانی در کیش، در تفاهم نامه نیست.

در حاشیه تفاهم نامه، سازمان منطقه آزاد کیش، پیشنهاد‌هایی را مطرح کرد از جمله پیشنهاد و ابراز تمایل کرد به مناسبت روز کیش، کنسرت خیابانی برگزار کند که معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برای بررسی، اعلام آمادگی کرد؛ بنابراین مطالبی که در آن عنوان می‌شود وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی قرار است در کیش کنسرت خیابانی برگزار کند؛ نادرست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارکننده هیچ کنسرت خیابانی نیست و چنانچه پیش از این از پیشنهاد بعضی هنرمندان برای برگزاری کنسرت رایگان برای مردم استقبال کرده است؛ اعلام می‌کند برای صدور مجوز کنسرت‌های در حمایت از مردم آمادگی دارد و امیدوار است سایر نهاد‌ها نیز همکاری لازم را داشته باشند.

همچنین پیشنهاد سازمان منطقه آزاد کیش را برای کنسرت خیابانی در روزی که به نام کیش نامگذاری می شود؛ بررسی می‌کند.

چنانکه در گزارش‌های منتشرشده درباره امضای تفاهم نامه آمده است؛ در هیچ یک از پنج محور تفاهم، برگزاری کنسرت خیابانی قرار ندارد و عنوان‌هایی مانند "مکان نخستین کنسرت خیابانی مشخص شد" و "تفاهم معاونت امور هنری و سازمان منطقه آزاد کیش برای برگزاری کنسرت خیابانی" استنباط و برداشت دقیق و صحیحی نیست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کسب و کار مدرسه موزه گردشگری فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد کیش کنسرت خیابانی معاونت امور هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 6097944 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی