Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-20@03:30:31 GMT

◄ هجوم رانندگان کامیون به پایانه بار بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۱۹۰۸

◄ هجوم رانندگان کامیون به پایانه بار بندرعباس

تین‌نیوز | 

یک راننده کامیون و فعال ترانزیتی از وضعیت پایانه بار بندرعباس و بازگشت صف‌های طولانی به این پایانه شکایت کرد.

این راننده کامیون و فعال ترانزیتی در تماس با شبکه خبری تین‌نیوز، گفت: رانندگان کامیون برای یافتن بار به پایانه بار بندرعباس هجوم آورده‌اند درحالی‌که این پایانه تا این حد ظرفیت باری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه عدم تأمین ارز در بخش حمل‌ونقل کالای بین‌المللی رانندگان ترانزیت را به سمت حمل بار داخلی شیفت داده است، گفت: اکنون دو روز است که در دمای 52 درجه در نوبت‌بار دهی در پایانه بار بندرعباس هستم اما متأسفانه باری وجود ندارد و بیشتر کامیون‌ها در صف‌های طولانی ایجادشده است در پایانه هستند.

به گفته این راننده کامیون پایانه بار بندرعباس نمی‌تواند جوابگوی این حجم از تقاضای حجم بار جاده‌ای باشد و درصورتی‌که خواب کامیون در پایانه بار بندرعباس مثل سابق به 15 و 20 روز ادامه پیدا کند مشکلات زیادی برای بخش حمل‌ونقل به وجود خواهد آمد.

به گزارش تین‌نیوز، پیش‌تر نیز یک فعال ترانزیتی نسبت به تغییر مسیر رانندگان ترانزیت از حمل بار بین المللی به حمل بار داخلی هشدار داده بود.

هزینه‌های ویزا و عوارض کشورهای مسیر آن‌قدر به بخش ترانزیت فشار آورده است که رانندگان ترانزیت بعضا مسیر خود را از حمل ترانزیت تغییر و به‌ سوی حمل‌های داخلی تغییر داده اند.

سمانه واحدی راد

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پایانه بار بندرعباس رانندگان باری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مصدوم در برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون بنز در یزد

رئیس روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: برخورد اتوبوس مسافربری اصفهان با کامیون بنز تک در نزدیکی شهرستان مهریز ۱۵ مصدوم و زخمی داشت.

سیدحسین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: اتوبوس مسافربری برخورد کرده با کامیون بنز متعلق به تعاونی عدل اصفهان بوده است که از مقصد ایرانشهر به سمت اصفهان در حال عزیمت بود.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت ۴:۰۸ بامداد امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ در محور انار (مسجد ابوالفضل) به سمت مهریز و ۴۰ کیلومتری مهریز اتفاق افتاده است و متأسفانه اتوبوس حامل مسافر از پشت به کامیون بنز تک در جلو برخورد کرده است.

رئیس روابط عمومی اورژانس استان یزد بیان کرد: اتوبوس با یک دستگاه کامیون بنز تک برخورد کرد و منجر به جراحت به برخی از مسافران و رانندگان این دو خودروها شد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: با گزارش این حادثه به اورژانس استان، بلافاصله سه کد آمبولانس اورژانس و یک کد امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: ۱۴ مصدوم این حادثه به بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز منتقل شدند و یک مصدوم نیز در صحنه درمان سرپایی دریافت کرد.

به گزارش ایمنا، این دومین حادثه اتوبوس مسافربری در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳ است که در جاده‌های استان یزد اتفاق می‌افتد و حادثه قبل بامداد روز ۲۹ فروردین ماه در اثر واژگونی اتوبوس بندرعباس تهران در کمربندی مهریز _ یزد به دلیل بارندگی بود که ۱۳ مصدوم داشت.

کد خبر 745942

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون بنز در یزد
  • کامیون نفتکش سقوط‌کرده در سیلاب
  • هجوم شاسی‌بلندهای کوچک چینی به بازار خودروی ایران!/ عکس
  • سقوط وحشتناک کامیون نفت‌کش در ‌رودخانه بندر خمیر
  • وضعیت فرودگاه دبی پس از هجوم مسافران برای ترک این شهر | ویدئو
  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • برخورد کامیون با ۳ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • هوشمندسازی ناوگان ترانزیت برای افزایش جذابیت ترانزیتی کشور
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟