Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@07:16:42 GMT

استقبال خوب مردم از اوراق گواهی سپرده بانک ملی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۱۹۴۵

استقبال خوب مردم از اوراق گواهی سپرده بانک ملی

تنها چند روز پس از آغاز طرح فروش اوراق گواهی سپرده بانک ملی ایران، با استقبال ویژه و قابل توجه مردم، سهمیه 25 هزار میلیارد ریالی این بانک به طور کامل به فروش رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،به دنبال ابلاغ  دستور العمل بانک مرکزی برای عرضه 25 هزار میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده توسط بانک ملی ایران، از روز سه شنبه 16 تا دوشنبه 22 مرداد اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه گذاری (عام ) با نرخ سود علی الحساب 18 درصد سالانه در شعب این بانک عرضه شد که خوشبختانه در چند روز ابتدای آغاز این طرح به دنبال استقبال خوب مردم همه سهمیه اختصاص یافته از سوی بانک مرکزی به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقبال خوب مردم از فرصت سرمایه گذاری مناسب مذکور،نشانگر اعتماد بالا به بانک ملی ایران است که نکته  قابل توجهی به ویژه در شرایط فعلی کشور است.

بانک ملی ایران به عنوان بزرگ ترین بانک دولتی، همواره در راستای اجرای سیاست های ابلاغی دولت و بانک مرکزی قدم های موثری بر داشته است و در پروژه اخیر فروش اوراق گواهی سپرده نیز با اطلاع رسانی مناسب و تلاش و همت کارکنان،نقش ویژه ای در هدایت نقدینگی به سیستم بانکی کشور و ایجاد تعادل در بازار داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بانک ملی اوراق سپرده استقبال مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد

تین نیوز

از تاریخ اول خردادماه ۱۴۰۳ وراث متوفیان ۱۳۹۵.۱.۱ و بعد از آن می توانند بدون مراجعه به ادارات امور مالیاتی ذیربط و صرفاً با مراجعه مستقیم به شعبه بانک ذیربط نسبت به پرداخت مالیات سپرده های متوفی و دریافت مابقی سپرده، اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تابناک اقتصادی؛ سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: "در راستای تسهیل و تسریع بهره مندی مؤدیان مالیات بر ارث از سپرده های متوفیان نزد بانک ها و مؤسسات اعتباری، از تاریخ ۱۴۰۳.۱.۱ وراث متوفیان ۱۳۹۵.۱.۱ و بعد از آن می توانند بدون مراجعه به ادارات امور مالیاتی ذیربط و صرفاً با مراجعه مستقیم به شعبه بانک ذیربط نسبت به پرداخت مالیات سپرده های متوفی و دریافت مابقی سپرده، اقدام کنند.

بر این اساس پس از درخواست وراث با ارائه اسناد و مدارک مربوطه از جمله اسناد هویتی و گواهی حصر وراثت، بانک ذیربط مالیات مربوط به سپرده متوفی و سود متعلق به آن (تا تاریخ پرداخت سپرده به وراث) را محاسبه و از مبلغ سپرده و سود آن کسر کرده و مابقی را به وراث پرداخت می کند."

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است