Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@18:28:57 GMT

بنزين سوپر دراستان بوشهر همچنان کمياب است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۲۰۰۸

بنزين سوپر دراستان بوشهر همچنان کمياب است

خبرگزاري آريا - بوشهر - پايگاه خبري - تحليلي خليج فارس موضوع کمبود بنزين سوپر در استان بوشهر را در قالب گزارشي برررسي کرده است.

در ادامه مطلب خليج فارس آمده است: کمياب شدن بنزين سوپر در جايگاههاي سوخت استان بوشهر گلايه مندي رانندگان خصوصا مالکان خودروهاي لوکس را در پي داشته است.
با توجه به عدم عرضه بنزين يورو 4 در استان بوشهر، بسياري از رانندگان خودروها خصوصا خودروهاي لوکس به استفاده از بنزين سوپر متمايل شده اند، اما مدتهاست بنزين سوپر در استان بوشهر کمياب شده و به ندرت توزيع مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دقيقا يک ماه پيش (23 تير) رييس شرکت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه بوشهر از تامين بنزين سوپر براي استان خبر داد و گفت که بزودي با عرضه اين بنزين در جايگاهها، مشکل مرتفع مي شود.
اما گزارش هاي مردمي و پيگيري هاي ميداني خبرنگار «خليج فارس» حاکيست طي يک ماه اخير توزيع بنزين سوپر در برخي جايگاههاي استان به ندرت صورت گرفته و تکافوي نياز موجود نبوده است.
رئيس اتحاديه جايگاهداران سوخت کشور گفت: بر اساس جلسات مستمري که با مسئولان امر داشته ايم، محدوديت عرضه بنزين سوپر نيز تا پايان مردادماه رفع مي شود.
بيژن حاج محمدرضا اظهار داشت: در توزيع بنزين سوپر محدوديت هايي داريم اما اين محدوديت، مطلق نيست و اينگونه نبوده که به هيچ وجه بنزين سوپر عرضه نشود، بلکه عرضه اين نوع بنزين کمتر از ميزان تقاضاي آن بوده است.
وي افزود: جايگاهداران هيچ تقصيري در بروز اين محدوديت نداشته اند اما با اين حال از مردم عذرخواهي مي کنيم که در بخش توزيع بنزين سوپر آنطور که انتظار مي رفت، عرضه مطلوب نبود.
حاج محمدرضا با بيان اينکه `با وجود بروز محدوديت در توزيع بنزين سوپر، توزيع بنزين معمولي بدون هيچ محدوديتي و به صورت 24 ساعته صورت گرفت`، گفت: از خردادماه تا امروز با رشد 8 تا 10 درصدي مصرف بنزين نسبت به سال گذشته مواجه شده ايم که پيش بيني مي کنيم اين ميزان افزايش تقاضا براي مصرف بنزين تا پايان شهريورماه که سفرهاي تابستاني ادامه دارد، ادامه پيدا کند.
وي اضافه کرد: هم اکنون در زمينه تامين و توزيع بنزين در هيچ نقطه کشور با محدوديت و يا وقفه اي مواجه نيستيم و به هر ميزان مردم نياز به بنزين داشته باشند در جايگاههاي عرضه سوخت در سراسر کشور مي توانند سوخت گيري کنند.
در چند هفته اخير افزايش افسارگسيخته مصرف بنزين، به توزيع بنزين معمولي با حداکثر ظرفيت منجر شد که يکي از دلايل بروز محدوديت در توزيع بنزين سوپر، اختصاص تمامي ظرفيت هاي توزيع سوخت به بنزين معمولي بود تا مردم در سوخت گيري دچار وقفه يا محدوديتي نشوند.
7212/6045
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، ایکنا به نقل از دیلی صباح نوشت: نسخه‌ای دست‌نویس از قرآن که به سفارش منیره سلطان، دختر سلطان عبدالمجید اول عثمانی، در حراجی ساتبیز در لندن به فروش گذاشته شده بود  به قیمت ۱۱۴۳۰۰ پوند (تقریباً ۱۴۴۰۰۰ دلار) به فروش رسید و رکوردی را در این حراجی با عنوان «جهان اسلام و هنرهای هند» به ثبت رساند.

در این حراجی آثار متعددی به فروش رفت. قرآنی که با تذهیب استادانه به سفارش منیره سلطان در سال ۱۸۶۰ ساخته شد، به قیمتی بی‌سابقه فروخته شد. این اثر که توسط ابراهیم حقی، خطاط و صوفی مشهور اهل ارض روم در امپراتوری عثمانی نوشته شده بود، بین ۷۰ تا ۹۰ هزار پوند قیمت‌گذاری شده بود که در نهایت یک خریدار به قیمت ۱۱۴۳۰۰ پوند آن را خریداری کرد.

این اثر که به سفارش ابراهیم الهامی پاشا، شوهر منیره سلطان تولید شد یکی از بهترین نمونه‌های هنر ترکی محسوب می‌شود که ویژگی‌های هنر قرن هجدهم و به‌ویژه قرن نوزدهم عثمانی را نشان می‌دهد. در این حراج علاوه بر آثار مختلف خوشنویسان عثمانی، اقلام دیگری مانند کاشی‌های ازنیک، سجاده‌های نماز ابریشمی، گلیم، خنجر و چندین جام به قیمت هزاران پوند فروخته شد.

از جمله آثار دیگری که در این حراج فروخته شد، یک قرآن به خط نسخ متعلق به سال ۱۸۰۴ نوشته خطاطی به نام مصطفی رکیم و یک دفتر تمرین خوشنویسی متعلق به دهه ۱۷۳۰ به خط محمد شهری بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد