Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران از ارسال ۱۷۸ اثر از ۳۰ استان و ۵۲ شهرستان کشور به دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران خبر داد. ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

علیرضا آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا با اشاره به تعداد آثار رسیده به دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران، اظهار داشت: از زمان انتشار فراخوان تا پایان مهلت 178 اثر از 30 استان و 52 شهرستان به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر تأخیری در انتشار فراخوان دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران صورت نمی‌گرفت تعداد آثاری که به جشنواره می‌رسید بیش از این تعداد بود و با آن‌که مهلت فراخوان به اتمام رسیده ولی آثار همچنان به دبیرخانه ارسال می‌شود.

دبیر دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران ادامه داد: هیئت انتخاب و بازبینی آثار فاخر، آثاری از 12 استان و 14 شهر کشور انتخاب‌شده شامل 3 اثر آئین سنتی، 7 اثر صحنه‌ای و 7 اثر خیابانی و در صورت تأیید شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان اهر نهایی می‌شود.

آقازاده بابیان اینکه از شهرستان اسفراین تا بندر خمیر به جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران آثار ارسال کرده‌اند، گفت: با توجه به هم‌زمانی افتتاحیه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران با عید سعید قربان، آغاز این رویداد فرهنگی و هنری را به فال نیک می‌گیریم.

وی، حضور هنرمندان در گلزار شهدا و ادای احترام با مقام والای شهیدان، اجرای نمایش‌های راه‌یافته به بخش مسابقه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در دو نوبت صبح و عصر را از برنامه‌های این جشنواره عنوان کرد و گفت: بر اساس برنامه‌های تعیین‌شده از صبح تا 12 شب نمایش‌های راه‌یافته در سالن‌های نمایشی و پارک‌های سطح شهر اهر اجرای عمومی می‌شود.

انتهای پیام/

R1369/P1356/S4,34/CT3 واژه های کاربردی مرتبط تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد

به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی از ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

در این راستا آثار تولیدی استان‌های مختلف کشور مورد بازبینی قرار گرفتند و در نهایت ۱۴ گروه نمایشی موفق به اخذ امتیاز لازم برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد شدند.

از شهر کرج نیز نمایش «ایران» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان و نمایش «زنان مقاوم» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری در این جشنواره پذیرفته شدند.

کد خبر 6088580

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه