Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@19:07:10 GMT

«مهمان خانه» ظهرگاهی شبکه چهار را ببینید

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۲۱۲۵

«مهمان خانه» ظهرگاهی شبکه چهار را ببینید

مدیر شبکه چهار سیما به تشریح برنامه‌های متنوع این شبکه با توجه به رویکرد‌های جدید پرداخت. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز نشستی خبری با حضور مسعود معینی‌پور مدیر شبکه چهار سیما و اصحاب رسانه برگزار شد. معینی‌پور در این نشست خبری، خیلی کوتاه به معرفی برنامه‌های جدید شبکه چهار پرداخت.

وی درباره برنامه جدید پیشران گفت: «پیشران» عنوان برنامه جدید گروه دانش شبکه چهار سیما به تهیه کنندگی سودابه آقاجانیان است که ویژه فعالان اقتصادی، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان کسب و کار‌های نوپا تهیه و تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معینی پور درباره برنامه زاویه و شوکران هم اظهار کرد: برنامه «زاویه» با حضور اندیشمندان و صاحب نظران در فضایی مباحثه‌ای و علمی به طوری که موافق و مخالف امکان طرح دیدگاه‌های خود را داشته باشند، سه شنبه‌ها ساعت ۲۱ به روی آنتن می‌رود. برنامه «شوکران» هم شخصیت‌هاى تراز اول فکرى و فرهنگى پیرامون داغ‌ترین مباحث اندیشه، فرهنگ و سیاست را به میدان گفتگو می‌آورد.

مدیر شبکه چهار سیما درباره سایر برنامه‌های جدید این شبکه تلویزیونی بیان کرد: مجله ظهرگاهی «مهمان خانه» با بخش‌های متنوع و کارشناسان متخصص شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ به صورت زنده از این شبکه پخش می‌شود. برنامه «گستره شریعت» هم مهمترین و اساسی‌ترین مسائل چالش برانگیز را با حضور اساتید برجسته و صاحب نظر دانشگاه و حوزه کشور مطرح می‌کند.

وی در پایان گفت: «کتاب ۴»، «پایان ناباروری»، «طلوع»، «پیش رو» بخش دیگری از برنامه‌های شبکه چهار هستند. هر روز در جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه ۴ یک اثر سینمایی به روی آنتن می‌رود. سریال جذاب و دیدنی «دوران کهن» هم شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۸:۰۰ پخش می‌شود. البته برای ماه محرم سریال معصومیت از دست رفته روی آنتن می‌رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهمان خانه شبکه چهار برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود

 پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در آخرین شب ضبط برنامه تلویزیونی «برمودا» شبکه نسیم با میزبانی از امیر دریادار سیاری، در جمع عوامل این برنامه حضور یافت و با بیان اینکه این برنامه با پشتیبانی یک اتاق فکر قوی طراحی شده است، گفت: برمودا در زیست‌بوم رسانه‌ای متنوع و رقابتی کنونی توانسته توفیق بزرگی را رقم بزند و تبدیل به اعتبار، نماد و یکی از ویژندهای سیما و شبکه نسیم شود.

وی افزود: موفقیت برنامه، مسئولیت تیم تولید را سنگین‌تر می‌کند تا در فصل‌های بعد به توقعات و انتظارات مخاطبانش که بالاتر رفته، پاسخ دهند و با ریل‌گذاری درستی که انجام شده، محتوای مدنظر را به افکار عمومی منتقل کنند.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه برمودا، قابلیت ساخت فصل‌های متعددی خواهد داشت که با اتکا به اتاق فکری قوی می‌تواند بدرخشد، گفت: این نکته را نیز باید مورد توجه قرار داد که برنامه نباید روی دور تکرار بیفتد و این رویش و زایش باید تداوم داشته باشد.

وی تحول رویکردی و بسط دامنه ساز و کارهای تولیدی مبتنی بر راهبردهای دوره جدید مدیریتی را ازجمله ویژگی‌های ساخت این مجموعه برشمرد و با تأکید بر محوریت محتوا در شاکله برنامه‌هایی چون برمودا، تصریح کرد که تحول محتوایی غایت همه تحول‌هاست و ضرورت دارد دست‌اندرکاران این برنامه و برنامه‌های مشابه آن به این موضوع توجه خاص داشته باشند و بدان اهتمام ورزند.

جبلی در خاتمه افزود:  باید از ظرفیت‌های به‌وجودآمده به موقع و بجا استفاده کرد و برمودا را که  روی‌هم‌رفته کار خوبی است، در مسیر پیشرفت یاری کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد