Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@22:03:34 GMT

مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۲۱۶۹

مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال برگزار شد

مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال با حضور 10 تیم انجام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون هندبال‌، لیگ برتر هندبال مردان در حضور رئیس فدراسیون و نمایندگان 10 تیم حاضر در لیگ برتر قرعه کشی شد.

رئیس فدراسیون هندبال در ابتدای این مراسم با اشاره به تاثیر باشگاه‌ها و برگزاری لیگ در تقویت تیم‌های ملی کشورمان گفت‌: باشگاه‌ها زمینه‌ساز حیات هندبال در سراسر کشور هستند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به همت باشگاه‌ها لیگ پویایی خواهیم داشت و امیدوارم با موفقیت تیم ملی هندبال در بازی‌هایی آسیایی جاکارتا شرایط هندبال در کشور بهبود پیدا کند.

بر اساس قرعه‌ کشی صورت گرفته شماره تیم‌های ده‌گانه لیگ برتر در جدول برگزاری مسابقه‌ها به شرح زیر خواهد بود‌:

1- نفت و گاز گچساران

2- هپکو اراک

3- پتروشیمی مارون

4- نیزوی زمینی کازرون

5- سربداران سبزوار

6- صنعت مس کرمان

7- فراز بام خاییز دهدشت

8- هیأت نجف آباد

9- فولاد مبارکه سپاهان

10 - زاگرس اسلام آباد

با توجه به درخواست اکثر تیم‌های حاضر در لیگ برتر و با توجه به حضور تیم ملی نوجوانان در مسابقات آسیایی‌، مسابقات لیگ برتر از 12 مهرماه در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/4057

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد