Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای عالی هماهنگی اقتصادی، سیاستهای کلان اطلاع رسانی برای مقابله با جنگ روانی و مسائل اقتصادی را تصویب کرد.

به گزارش قدس آنلاین، در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که روز سه شنبه، با حضور سران قوا و به ریاست حسن روحانی برگزار شد، اعضای جلسه راهکارهای لازم برای تنویر افکار عمومی و جلب مشارکت مردم از طریق اطلاع رسانی برای مبارزه با هر نوع اختلال در تنظیم بازار و همچنین برخورد قاطع و عادلانه با هر گونه فساد در چرخه فعالیتهای اقتصادی را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا سیاست های کلان اطلاع رسانی با هدف مبارزه با جنگ روانی و التهاب آفرینی در جامعه نسبت به مسایل اقتصادی با رویکرد آرامش بخشی و ثبات به بازار تصویب شد.

همچنین بعد از گزارش مسوولان مربوط به تنظیم بازار، پیشنهادات لازم برای جلوگیری از هرگونه کاهش عرضه کالاهای مورد نیاز مردم و در نتیجه افزایش قیمت کالاها و خدمات بررسی شد.

بر این اساس مقرر شد دستورالعمل ایجاد توازن صادراتی با اولویت تامین نیازهای اساسی مردم و اقتصاد کشور تهیه و از سوی رئیس جمهور به دستگاههای ذیربط ابلاغ شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی صادرات قدس آنلاین قیمت کالاهای اساسی مسائل اقتصادی و معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداری قم : اگر خبر تصویب بودجه برای استقبال از رئیسی توسط شهرداری قم صحت دارد، از شورای شهر می‌خواهیم که این مصوبه را لغو کند

 سرپرست روابط عمومی استانداری قم از سفر بدون تشریفات رئیس جمهور به استان قم خبر داد.

به گزارش روزنامه ایران؛ علی اقبالی در این باره گفت: رویکرد سفرهای استانی رئیس جمهور در دولت سیزدهم حذف تشریفات و خدمت رسانی به مردم با حداقل هزینه بوده و یکی از مهم‌ترین تلاش‌های دولت، ارتباط چهره به چهره هر چه بیشتر مسئولان با مردم، حضور در بین مردم و شنیدن صحبت ها و توجه به درد دل های مردم از نزدیک است.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم تصریح کرد: برداشت از منابع عمومی شهری و هزینه در سفر رئیس جمهور با رویکرد استاندار قم در تضاد جدی قرار دارد و به این دلیل نیز از اعضای محترم شورای شهر قم، ضمن تشکر از دغدغه‌های میهمان نوازی، درخواست داریم چنانچه خبر تصویب بودجه‌ای برای استقبال از رئیس جمهور توسط شهرداری قم مقرون به صحت است، نسبت به لغو آن مصوبه اقدام فرمایند و آن اعتبار را صرف آبادانی و پیشرفت شهر قم نمایند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استانداری قم : اگر خبر تصویب بودجه برای استقبال از رئیسی توسط شهرداری قم صحت دارد، از شورای شهر می‌خواهیم که این مصوبه را لغو کند
  • ثبات ارزی به پیش‌بینی‌پذیر بودن اقتصاد کمک می‌کند
  • با تعامل و همکاری از فرصت باقیمانده استفاده کنیم
  • وزارت جهاد تذکر گرفت؛ جلوگیری از صادرات جهت تنظیم بازار ممنوع است
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکند
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی به این شهر، بودجه تصویب نکرد
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکرد
  • رادان: حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • غرق شدن چادرهای آوارگان فلسطینی در آب باران