Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح از برگزاری چهارمین آزمون سراسری مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در مورخه ۲۷ مرداد با شرکت حدود ۷۰ هزار نفر از کارکنان وظیفه داوطلب واجد شرایط در ۳۱ استان کشور خبر داد.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفتگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، با اعلام خبر فوق اظهار داشت: برنامه توانمندسازی و مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه که از سال ۱۳۹۶ به صورت جدی آغاز شده است در سال جاری با هدف آموزش حدود ۲۰۰ هزار نفر استمرار خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: در همین راستا چهارمین آزمون سراسری مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه که به عنوان اولین آزمون امسال است در روز شنبه مورخ ۲۷ مرداد با شرکت حدود ۷۰ هزار نفر کارکنان وظیفه داوطلب واجد شرایط که ادعای مهارت دارند در ۳۱ استان کشور و در همه یگان‌هایی که بیش از صد نفر سرباز دارند انجام خواهد شد.

وی با اعلام این مطلب که این آزمون در ۱۲۰ رشته با تأکید در تخصص‌های بومی هر استان برگزار می‌شود، گفت: در نظر است این آزمون‌ها هر دو ماه یکبار برگزار شود.

سردار کمالی تأکید کرد: تعداد ۳۴ هزار نفر از کارکنان وظیفه که فاقد تخصص خاصی هستند برای شرکت در کلاس‌های مهارت‌آموزی ثبت‌نام کرده‌اند که کلاس‌های آن‌ها به زودی با همکاری سازمان‌های فنی و حرفه‌ای آغاز می‌شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: با راه‌اندازی سامانه سرباز ماهر ثبت‌نام از کارکنان دارای مهارت برای شرکت در آزمون‌های بعدی صرفاً از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

این مقام ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: این آزمون با همکاری و تعامل دوجانبه نیرو‌های مسلح و سازمان فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود و همه فرماندهان و یگان‌های نیروی‌های مسلح ترتیبی اتخاذ کردند تا کارکنان وظیفه‌ای که در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند بتوانند به موقع در این آزمون شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: موسی کمالی خدمت سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز

آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به میزبانی استان البرز در مرکز تربیت مربی با حضور ۳۶۰ ورزشکار در ۵ رشته ورزشی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، بهزاد غفاری در حاشیه برگزاری این برنامه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 360 نفر از کارکنان سازمان فنی حرفه‌ای سراسر کشور در پنج رشته‌ فوتسال، والیبال، دارت، شطرنج و تنیس روی میز به میزبانی اداره کل آموزش و فنی حرفه‌ای استان البرز رقابت می‌کنند.

وی برگزاری جام شهدای مهارت در استان البرز با بیان اینکه یکی از الزامات ایجاد نشاط و انگیزه در بین کارکنان، ورزش است، عنوان کرد: این مسابقات از چهارم تا ششم اردیبهشت برای بانوان و سیزدهم تا شانزدهم اردیبهشت‌ماه در شهرستان کرج برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز برگزاری این جام را در استان مثبت ارزیابی کرد و گفت: شناسایی و کشف استعدادهای برتر ورزشی از مزایای چنین مسابقاتی بوده و فرصتی مناسب برای توسعه ورزش و گسترش فرهنگ تعالی ورزش است.

وی با بیان اینکه دو نفر البرزی در رشته دارت ویژه آقایان در این رویداد ورزشی شرکت کرده‌اند، افزود: استان البرز برای اولین بار میزبان این مسابقات است.

غفاری با اشاره به هزینه‌های بالای باشگاه‌های ورزشی، از مسئولان درخواست کرد تا امکانات ورزشی بیشتری با هزینه کم یا رایگان در اختیار کارمندان این اداره‌کل قرار دهند تا بتوان هم سلامت کارکنان را ارتقا داد و هم در مسابقات کشوری به موفقیت‌های چشمگیرتری برسیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز در ادامه به تعداد شرکت‌کنندگان در رشته‌های ورزشی بانوان اشاره کرد و افزود: در این مسابقات 12 نفر در رشته شنا، دارت، تنیس روی میز هر کدام 6 نفر به طور جداگانه و 7 تیم والیبال برای بانوان در این جام شرکت کرده‌اند که در مجموع 130 نفر در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

وی تعداد شرکت‌کنندگان آقا در این مسابقات را 230 نفر عنوان کرد و گفت: در رشته شنا 15 نفرف در رشته‌های دارت، تنیس روی میز هر کدام 6 نفر به طور جداگانه و 8 تیم والیبال و 8 تیم فوتسال آقایان در این جام شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • آتش نشانی هم سرباز می گیرد
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان
  • رنجش معلمان ماده ۲۸ از شهریه بالای دوره مهارت‌آموزی