Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس از افزایش 100 درصدی اعتبار پروژه‌های عمرانی هفته دولت نسبت به سال گذشته در گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش ایسنا،«عبدالقدیر کریمی» در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با بیان این‌که 72.4 میلیارد تومان اعتبار در گنبدکاووس توزیع خواهد شد، اظهار کرد: عمده رویکرد اعتبارات اختصاص یافته شده توجه و تمرکز به مناطق محروم شهرستان به ویژه داشلی برون خواهد بود که محرومیت مضاعفی نسبت به دیگر مناطق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: از حداقل اعتبارات اختصاص یافته شده استفاده حداکثری خواهیم داشت و از مدیران اجرایی شهرستان انتظار داریم پیگیر اعتبارات باشند و هماهنگی‌های لازم با مدیران کل استان را داشته باشند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس ادامه داد: 217 میلیارد تومان اعتبار پروژه‌هایی هستند که در هفته دولت کلنگ‌زنی خواهند شد که 509 شغل ایجاد خواهد کرد، پروژه‌های عمرانی هفته دولت نسبت به پارسال 100 درصد افزایش داشته است.

کریمی افزود: شهرستان گنبدکاووس تعامل بسیار خوبی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دارد و ما امیدواریم که دستگاه‌های اجرایی شهرستان با حمایت مدیران کل استان گام‌های خوبی برای پیشرفت و آبادانی برداریم.

وی یادآور شد: می‌کوشیم که در توسعه زیرساخت‌های مرتبط به آب توجه بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام فرمانداري گنبدكاووس منطقه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

احمد رضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب در بسیاری از مناطق شهری، روستایی و کوهستانی شهرستان خوروبیابانک شده است که پس از اعلام هشدارهای هواشناسی طی چند روز گذشته تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش رگباری باران طی هفته جاری همراه با آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و فعالیت رودخانه‌های فصلی، مردم به توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

کد خبر 747365

دیگر خبرها

  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟