Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@10:13:45 GMT

تمجید کلوپ از دشان و فرانسه در جام جهانی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۲۷۹۴

تمجید کلوپ از دشان و فرانسه در جام جهانی

یورگن کلوپ به تمجید از دیدیه دشان پرداخت و عنوان کرد این مربی بهترین تاکتیک مورد نظر را در جام جهانی داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، فرانسه در جام جهانی توانست به عنوان قهرمانی دست یابد. هر چند خیلی‌ها فوتبال فرانسه را در این جام فوتبال کسل کننده توصیف کردند.

یورگن کلوپ درباره عملکرد فرانسه و دیدیه دشان در جام جهانی گفت: فرانسه بازیکنان درست و تاکتیک درستی در این دوره جام جهانی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشان می‌توانست با این تیم جور دیگری کار کند و اجازه دهد تا این بازیکنان بدوند و بازی هجومی ارائه دهند و به دنیا نشان دهند که فوتبال فرانسه چقدر جالب است. با این حال او سعی کرد تیم را آرام کند و حتی تا حدودی بازی‌ها را کسل کننده کرد. کار مربی این است که از کیفیت بازیکنانش به بهترین شکل استفاده کند. 

فرانسه در بازی بعدی خود در لیگ ملت‌های اروپا باید در مونیخ برابر آلمان دیدار کند. این دیدار اولین دیدار فرانسه بعد از قهرمانی در جام جهانی خواهد بود که برابر قهرمان دوره قبل جام جهانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم ملی فرانسه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دیدیه دشان یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید با احتیاط بلینگام از ستاره جدید انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام از کوبی ماینو، ستاره جدید انگلیس، می‌خواهد که پس از درخشش در بازی مقابل بلژیک، با احتیاط رفتار کند. سه شیرها در دو بازی دوستانه ماه مارس بردی به دست نیاوردند و امکان داشت شکست بخورند اما با گل دیرهنگام شب گذشته بلینگام آن‌ها به تساوی مقابل بلژیک دست پیدا کردند.

کوبی ماینو که برای اولین بار به اردوی انگلیس دعوت شده همراه بلینگام در خط میانی بازی کرد. او مقابل بلژیک عملکرد قابل قبولی داشت و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

بلینگام که تنها چند سال از او بزرگتر است اما تجربه زیادی با بازی در دورتموند و رئال مادرید به دست آورده، توصیه مهمی برای کوبی ماینو دارد.

بلینگام پس از بازی به "کانال 4" گفت: "او مقابل بلژیک خوب بود. سخت است. من اینجا مثل آدم‌های قدیمی صحبت می‌کنم اما می‌دانم که چقدر سخت است وقتی سروصدا زیاد می‌شود و طرفداران به شما فشار زیادی می‌آورند، بنابراین نمی‌خواهم روی این آتش بنزین بریزم. اما او قطعا بازیکن درخشانی است. آینده شگفت انگیزی در منچستریونایتد و امیدوارم در انگلیس نیز آینده شگفت انگیزی داشته باشد."

دیگر خبرها

  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • تمجید با احتیاط بلینگام از ستاره جدید انگلیس
  • فرگوسن و کلوپ هم نمی توانند برای فوتبال ایران کاری کنند | با تیم قلعه نویی خیلی سریع حذف می شویم
  • دشان: بردیم ولی قرار نیست به هوا بپرم!
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است
  • انتقاد دشان از ستاره آرسنال: کارهایش را دوست ندارم!
  • بازی‌های مهم امروز و جدول پخش زنده آن‌ها
  • یازده بازیکن برای قهرمانی اروپا پیدا شدند!