Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در احکام جداگانه‌ای مسئولان کمیته‌های این رویداد را معرفی کرد.

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، محمدرضا زمردیان در این احکام، مجید توکلی، کارگردان سینما و از فعالان اجرایی جشنواره‌های فرهنگی و هنری را به عنوان مدیر اجرایی و مسئول برگزاری مراسم پایانی جشنواره قصه‌گویی و حامد رهنما مدیرکل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به عنوان مسئول کمیته بین‌الملل منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین صدیقه حسن‌زاده مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون به عنوان مسئول کمیته استان‌ها و جشنواره‌های منطقه‌ای و الهام دارابی برگزیده چند دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به عنوان مسئول دبیرخانه این جشنواره معرفی شدند.

بر اساس دیگر احکام صادرشده، مرتضی نائمه به عنوان مسئول کمیته بازاریابی و جلب حمایت‌های مالی و سیدمحمدحسین هاشمی، از فعالان رسانه‌ای به عنوان مسئول کمیته روابط ‌عمومی جشنواره بیست و یکم قصه‌گویی منصوب شدند.

پیش‌تر هم رئیس بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سروش صحت را به عنوان دبیر هنری این رویداد معرفی کرده بود.

این دوره از جشنواره امسال هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در آن می‌توانند به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جشنواره قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت:  شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سمنان، حسن سعدالدین با بیان اینکه  دوره آموزشی "حسنه ماندگار" روزهای 6 و 7 اردیبهشت 1403 در استان برگزار می شود؛ اظهار داشت: دوره آموزشی "حسنه ماندگار" با هدف تشکیل شبکه ملی تسهیل گر جوانی جمعیت با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: دوره آموزشی حسنه ماندگار در استان روزهای ششم اردیبهشت با حضور داوطلبان از شهرستانهای سمنان، گرمسار، سرخه و مهدیشهر در شهرستان سمنان و هفتم اردیبهشت از شهرستان‌های دامغان، شاهرود و میامی در شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

سعدالدین تصریح کرد: در این دوره که به صورت ملی برگزار می‌شود، هماهنگی و نظارت بر اجرای آن بر عهده مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان است.

مدیر کانون‌ های خدمت رضوی استان سمنان تأکید کرد: این دوره با همکاری آستان قدس رضوی و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین وافی، نویسنده کتاب و مدیر مؤسسه اندیشه کوثر و دکتر مروتی، عضو کمیته مطالعات جمعیت شورای عالی انقلاب فرهنگی به میزبانی استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی گفت: این دوره به همت کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی(معاونت خدمات اجتماعی) کانون خدمت رضوی و با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، شورای اسلامی استان سمنان، بانک سپه وشرکت توزیع برق اجرایی می‌شود.

مدیر کانون‌ های خدمت رضوی استان سمنان اضافه کرد: جریان شناسی حوزه جمعیت، تاریخچه حوزه جمعیت، آسیب شناسی فردی و اجتماعی حوزه جمعیت، اسقاط جنین و فنون تسهیلگری از مهم‌ترین محورهای این دوره آموزشی است.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟