Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم ملی تیر اندازی با کمان کشورمان ساعت 10 شب روز پنجشنبه (25 مرداد ماه)برای حضور در هجدهمین دوره بازی های آسیایی که به میزبانی اندونزی برگزار می شود،تهران را به مقصد جاکارتا ترک می کنند.

گفتنی است ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان فردا (چهارشنبه) در آخرین روز پیش از اعزام کمانداران به جاکارتا ، از ساعت 8 الی 9 صبح در محل سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی از اردوی تیم ملی تیر وکمان کشورمان بازید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی تیروکمان ایران با ۸ سهمیه در ریکرو و در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون با ۸ سهمیه در کامپوند حضور داشت، حالا در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با ۱۳ نماینده در ۲ بخش ریکرو و کامپوند حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی ملی پوشان تیراندازی با کمان ایران در جاکارتا
نگاهی به عملکرد تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در ادوار بازی‌های آسیایی 

ملی پوش تیروکمان: در جاکارتا شانس مدال داریم

 

انتهای پیام/

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی تیروکمان فردا بازدید خواهد کرد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی بازی های آسیایی جاکارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه ایران اکسپو با حضور ۳ هزار تاجر خارجی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی چاغروند، معاون کمیسیون‌ها، مجامع و شوراهای اتاق ایران در نشست معاونت بین‌الملل اتاق ایران و نمایندگان اتاق‌های مشترک اظهار کرد: اولین بار نمایشگاه ایران اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صادرات جمهوری اسلامی ایران) از سال ۱۳۹۲ در ایران برگزار شده؛ امسال هم قرار است این نمایشگاه در اردیبهشت‌ماه با پیش‌بینی حضور سه هزار تاجر و بازرگان خارجی از کشورهای مختلف دنیا برگزار شود.

وی افزود: این نمایشگاه در حوزه صادرات در هفت گروه کالایی، صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات؛ صنعت؛ فرش دستباف؛ صنایع‌دستی و گردشگری؛ دارو، تجهیزات پزشکی و محصولات شیمیایی؛ صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی و گروه پتروشیمی برگزار خواهد شد.

چاغروند اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو چند هدف شامل افزایش مبادلات تجاری، رونق تولید و اشتغال شرکت‌های ایرانی سوق دادن فضای کسب‌وکار بخش خصوصی به عرصه بین‌الملل و ایجاد گفتمان جدید اقتصادی-تجاری و صنعتی با کشورهای مختلف دنیا و غیره، دارد.

مجیدرضا حریری، رئیس اتاق مشترک ایران و چین نیز در این نشست عنوان کرد: باید اول نیازها مشخص شود، وظیفه اتاق مشترک بازرگانی ساختن مسیر ارتباط بین دو کشور است. اما ما چه فهم مشترکی از اتاق‌ها داریم که می‌خواهیم این مشکلات را حل کنیم؟ برای همین باید اول سیستم راهبردی ما مشخص شود.

همچنین روشن‌علی یکتا، نایب‌رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه گفت: اتاق‌های مشترک شخصیتی مستقلی دارند و زیرمجموعه هیچ جا نیستند و می‌توانند راهنمایی برای اتاق ایران باشند. ما کارمند اتاق ایران نیستیم. برای رسیدن به هدف‌های عنوان‌شده باید ستاد هماهنگی تشکیل شود که در آن اتاق مشترک باید تعیین‌کننده است. اتاق مشترک خبرگان تجارت با کشور هدف هستند و باید به این جایگاه اهمیت داده شود.

کد خبر 6057073 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • مشخص شدن مسیر حضور راکت بدستان ایرانی در انتخابی المپیک
  • حضور در دوره مربیگری بین المللی تیراندازی با کمان
  • حضور مربی چهارمحال و بختیاری در دوره مربی گری بین المللی تیراندازی با کمان
  • ایران، دومین کشور آسیایی با بیشترین تعداد تکواندوکار در المپیک
  • نمایشگاه ایران اکسپو با حضور ۳ هزار تاجر خارجی برگزار می شود
  • نخستین پیروزی تیم ایران در جام ملت‌های گلبال
  • رونمایی از نامزد‌های جشنواره برترین ورزشکار سال ۱۴۰۲ شبکه ورزش سیما
  • وضعیت طیبی برای حضور در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • از نامزدهای جشنواره برترین ورزشکار سال رونمایی شد
  • برگزاری دوره مربیگری بین المللی سطح ۲ جهانی تیراندازی با کمان