Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@03:13:25 GMT

النصره هدف بعدی روس‌ها در سوریه

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۳۱۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در کنفرانس خبری مشترک با مولود چاووش اوغلو همتای ترکیه ای خود در آنکارا اظهار داشت: ماموریت کنونی و اصلی در حال حاضر نابودی جبهه النصره در سوریه است.

وی خاطرنشان کرد: مسکو موضع آنکارا در مخالفت با پیوستن به تحریم های ضد روسیه را ارج می نهد.

وزیر خارجه ترکیه نیز اعلام کرد: باید تروریست ها را مشخص و با آنها مبارزه کرد و حملات گسترده به ادلب و بمباران بی هدف آن اقدام درستی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب افزود: تضمین امنیت در ادلب در سایه حضور تروریست ها دشوار است.

سرگئی لاوروف در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بعید نیست که تحریم های غرب علیه روسیه، ترکیه و ایران تلاشی برای تاثیرگذاری بر موفقیت نشست آستانه درباره سوریه باشد. آمادگی ایران، ترکیه و روسیه برای دستیابی به توافق به تغییر بنیادی در مبارزه با تروریسم در سوریه منجر شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردیده، عیادت کرد.

وی در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسؤول درمان ایشان انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای ایشان از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسألت نمود.

لازم به ذکر است امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه‌ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرد.

کد خبر 6095122

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • دور جدید رایزنی‌های دوجانبه روسیه و ترکیه درباره مسائل سازمان ملل
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است