Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در نخستین نشست شورای اطلاع رسانی این اداره کل، از تدوین شیوه‌نامه تشکیل شورای اطلاع‌رسانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، رضا محرم زاده در این نشست گفت: با توجه به تدابیر و تأکیدات نماینده ولی‌فقیه و ریاست سازمان اوقاف مبنی بر برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی مستمر از خدمات وقف به جامعه و با توجه به اولویت تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و اطلاع رسانی و تشکیل شورای عالی اطلاع رسانی در ستاد سازمان به ریاست نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان، شیوه نامه تشکیل شورای اطلاع‌رسانی استان هرمزگان تدوین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اهداف این شیوه نامه بیان کرد: در این رابطه، اولویت قرار گرفتن موضوع اطلاع‌رسانی در برنامه‌های اداره کل و حمایت لازم، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، وحدت رویه و نظارت بر برنامه‌های اطلاع‌رسانی استان و نیز تعیین خط‌مشی‌ها، اهداف و محورها در فعالیت‌های اطلاع‌رسانی پیش بینی شده است.

 

وی افزود: علاوه بر آن، تهیه پیوست اطلاع‌رسانی استانی برای کار ویژه‌های ابلاغی سازمان، برنامه‌ریزی مناسب رسانه‌ای برای جریان سازی خبری و موج‌آفرینی و همچنین سیاست‌گذاری برای حضور مستمر و موثر رسانه‌ای اداره کل و بازنمایی اقدامات و دستاوردها از سایر اهداف به شمار می رود.

 

محرم زاده گفت:  سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و تصمیم سازی مناسب در حوزه اطلاع‌رسانی، تبلیغات، فضای مجازی و تولید محتوا به منظور حضور مؤثر رسانه‌ای در شبکه استانی صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مجازی، مکتوب و شبکه‌های اجتماعی انجام می شود.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان با اشاره به ساختار شورای اطلاع‌رسانی بیان کرد: با توجه به گستردگی و تنوع فعالیت‌های ادارات کل و گستردگی برنامه‌های ابلاغی سازمان و ضرورت ایجاد وحدت رویه و هماهنگی و حمایت لازم از مجموعه اطلاع‌رسانی، شورای اطلاع‌رسانی استان حداکثر با حضور اعضاء به صورت دوهفته یک بار تشکیل می شود.

 

وی افزود: در این زمینه مدیرکل استان به عنوان رئیس و مدیر روابط عمومی به عنوان دبیر شورا معرفی شده و اعضای آن، معاون فرهنگی و اجتماعی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی، معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه، رئیس اداره امور قرآنی، کارشناس فناوری و کارشناس پیگیری ‌هستند.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: دریای خزر داعش دولت صنایع کوچک روز خبرنگار امام جواد ع ازدواج زلزله معاون پارلمانی رییس جمهور حسن روحانی شورای اطلاع رسانی نخستین نشست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جز برنامه‌ی اصلاحی می‌باشد.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر ۳۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تأمین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تأمین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: در خصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر ۲۶ کیلومتری، پس از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است.

گفتنی است این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در مدت زمان ۱۸ ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

کد خبر 6089122

دیگر خبرها

  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری