Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@13:33:56 GMT

دو سوم کارمندان مجرد ادارات خراسان رضوی زن هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۳۱۹۶

دو سوم کارمندان مجرد ادارات خراسان رضوی زن هستند

مجید پوررضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق تعریف 'دستگاه اجرایی' در قانون مدیریت جامع خدمات کشوری، تعداد این دستگاهها در خراسان رضوی به حدود 150 واحد شامل بانک ها و شهرداری ها افزایش می یابد که بر این اساس آمار کارمندان مجرد استان نیز بیش از تعداد یاد شده می باشد.
وی با بیان اینکه پدیده تجرد گرایی یکی از آسیب های جدی جامعه جوان کشور است اظهار داشت: باید با ارایه طرح های کارآمد و کارشناسی شده شمار مجردین دستگاههای اجرایی را کاهش داد و بستر ازدواج آنان را فراهم نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بر خلاف باور عامه که ریشه عدم تمایل جوانان به ازدواج را وجود مشکلات مالی و اقتصادی می دانند، تحقیقات نشان داده است که این مقوله یک پدیده فرهنگی و اجتماعی است و باید در حوزه نظام ارزش ها و نگرش ها به آن پرداخته شود.
پوررضایی با بیان اینکه کارکنان دولت پیشانی نظام هستند و زیبنده نیست که شاهد رواج پدیده تجردگرایی در این بخش باشیم افزود: در این راستا پیش نویس طرح ترغیب و تسهیل ازدواج کارکنان مجرد دستگاه های اجرایی از سوی این اداره کل تهیه و در جلسات متعدد مورد بازنگری و کارشناسی قرار گرفته است که به زودی اجرایی خواهد شد.
وی اظهار داشت: در این طرح چهار راهبرد بسترسازی، توانمندسازی مالی، تسهیل در بهره برداری از امکانات دستگاهها و تقویت و تعالی نهاد خانواده مورد نظر است که خدمات آن در سه دوره قبل، حین و بعد از ازدواج در اختیار زوج های کارمند قرار خواهد گرفت.
3221 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت جامعه خراسان رضوی دستگاه های اجرایی فرهنگی و اجتماعی کارشناسی رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش ها از امروز به تدریج از جنوب غربی خراسان رضوی آغاز خواهد شد و در روزهای پایانی هفته بیشتر نقاط استان را فرا خواهد گرفت.

او با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود، افزود: بارش ها در روز پنج شنبه و جمعه به اوج خود خواهد رسید که این بارندگی ها در مناطق مستعد همراه با رعد و برق، تگرگ و آبگرفتگی است و موجب کاهش موقت دمای هوا در مناطق مختلف نیز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است
  • باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • پایان خوش قصه غفور و مجرد در رومانی!
  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد