Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@09:42:58 GMT

ظریف به همتای لبنانی و نصرالله تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۳۳۰۲

ظریف به همتای لبنانی و نصرالله تبریک گفت

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیام‌هایی جداگانه به «جبران باسیل» همتای لبنانی و «سید حسن‌ نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان دوازدهمین سالروز پیروزی غرورآفرین مقاومت در جنگ ۳۳ روزه را به دولت و ملت لبنان تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، امروز دوازدهمین سالگرد جنگ 33 روزه لبنان است.

در درگیری‌هایی که در دوازدهم ژوئیه ۲۰۰۶ تا 14 آگوست (1385) بین حزب‌الله لبنان و نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان روی داد، رزمندگان حزب‌الله با منفجر کردن یک تانک مرکاوای دشمن صهیونیستی موفق شدند هفت تن از نظامیان صهیونیست را از پا در آورند و دو تن دیگر را اسیر کنند.

صهیونیست‌ها که از موفقیت حزب‌الله لبنان در این عملیات به شدت به خشم آمدند، سعی کردند با حملات کور هوایی این عملیات را تلافی کنند.  بلافاصله بعد از عملیات حزب‌الله لبنان که «الوعد الصادق» نام گرفت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملات گسترده‌ای به مناطق وسیعی از لبنان از جمله روستاهای «کفرشوبا» و «مزارع شبعا» آغاز کردند.

همچنین حملات شدید توپخانه‌ای صهیونیست‌ها مناطق جنوبی لبنان را تحت تاثیر قرار داد و جنگی آغاز شد که ۳۳ روز طول کشید و در نهایت با موفقیت و پیروزی مقاومت به پایان رسید.

انتهای پیام/

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی

حملات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان به اهداف صهیونیستی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، خبرنگار الجزیره گزارش داد سه موشک از لبنان به سمت پایگاه‌های صیهونیستی در الجلیل غربی (شمال فلسطین اشغالی) شلیک شده است.

خبرنگار الجزیره افزود: عصر امروز هفت موشک نیز از جنوب لبنان به سمت پایگاه صهیونیستی «الزبدین» در مزارع اشغالی شبعا شلیک شده است.

همچنین خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گفت: حزب‌الله یک نقطه در اطراف پایگاه الضهیره را هدف قرار داد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند همزمان با این حملات، صدای آژیر خطر در عرب العرامشه، و مناطقی در الجلیل غربی به دلیل احتمال نفوذ یک پهپاد به ‌صدا درآمده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • هجمه مسئولان صهیونیست ضد گالانت درباره وضعیت جبهه شمال
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی