Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اکرم نجفی، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین با اعلام این خبر گفت: شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا در همایش سراسری تعاونی های کشور موفق به کسب رتبه برتر شد.

در همین راستا مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در پیام تبریکی اظهارکرد: کسب رتبه برتر شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا در سایه کار گروهی و روحیه تعاون در بین اعضا و کارکنان این شرکت، انگیزه لازم و محیط مناسبی را برای رشد، ارتقاء و دستیابی به اهداف بلند مدت فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ثمر نشستن زحمات شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی بوئین زهرا در انتخاب این مجموعه به عنوان تعاونی برتر کشور و دستیابی به افتخار اخذ تقدیرنامه را به مدیرعامل پرتلاش، اعضای هیئت مدیره، بازرسین و کلیه دست اندرکاران سخت کوش این واحد که با دانش، تخصص و تعهد خود نقش بسزایی در دستیابی به این مهم ایفا نمودند، تبریک عرض می کنم.

 تحصیل چنین موفقیتی تنها با حسن تدبیر و تلاش صادقانه ی تک تک همکاران پر تلاش شرکت تعاونی دهیاری ها و راهنمایی های مدبرانه بخشدار محترم بخش مرکزی شهرستان بوئین زهرا میسر شده است. امید است با تلاش همه همکاران شاهد پیشرفت بیش از پیش این مجموعه در تمام سطوح باشیم .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امور روستایی رشد هیئت مدیره برنا تعاونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاونت برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی کشور در گردهمایی معاونت‌های برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی کشور گفت: با تلاش تیمی فراوان و هم افزایی که در سال ۱۴۰۲ انجام شد، توانستیم در مسیر توسعه  و استاندارد سازی فضا‌های آموزشی قدم‌های بسیار تاثیر گذاری برداریم.

علیرضا راشکی همچنین با تاکید بر حضور خیرین در امر خداپسندانه مدرسه سازی که هم خیر این دنیا و آخرت را به همراه دارد، افزود:  تلاش و همت  معاونت‌های مشارکت مردمی  در جذب خیرین   باید دوچندان شود تا فصل جدید و جهش بی سابقه‌ی مدرسه سازی را رقم بزنیم.

در گردهمایی معاونت‌های مشارکت‌های مردمی کشور و اعضا جامعه خیرین کشور، محمد جواد خلیلی معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان رتبه نخست ارزشیابی عملکرد و جذب مشارکت خیرین حقیقی، csr، گروه‌های جهادی را کسب کرد و شایسته تقدیر شناخته شد.

خلیلی در این مراسم ضمن قدردانی از خانواده نوسازی مدارس در خوزستان، مجمع خیرین استان و همه خیرین نیک اندیش، گفت: در  سال ۱۴۰۱ میزان تعهدات این اداره کل مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان بوده و در سال ۱۴۰۲ با افزایش قابل توجه ایی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان (رشد ۷برابر) رسید.

دیگر خبرها

  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • حال و هوای ابری و بارانی جاده بوئین میاندشت به روایت فیلم