Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین کاروان راهیان نور در قالب ۲۵۰ بسیجی شهرستان پارس‌آباد به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند. ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، نخستین کاروان راهیان نور در قالب 250 بسیجی شهرستان پارس‌آباد به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور با 5 دستگاه اتوبوس اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار صمد آهنی جانشین فرمانده سپاه پارس‌آباد بعد از ظهر امروز در آئین بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: تجدید میثاق با اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک اصل اساسی و ضروری در جامعه است که برگزاری اردوهای راهیان نور به این مسئله تحقق می‌بخشد.

وی با اشاره به این که برنامه‌ریزی برای تداوم برگزاری اردوهای راهیان نور امری لازم و ضروری است بیان کرد: در این زمینه نیازمند تعاملات همه‌جانبه با مسئولان و متولیان اجرایی هستیم تا بتوانیم در امر ادامه راه شهدای والامقام کشورمان به شکل مطلوب و قابل قبول حرکت کنیم.

جانشین فرمانده سپاه پارس‌آباد بیان کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام کشورمان به دست آمده و هر چه داریم را مدیون این بزرگمردان هستیم که به همین منظور برگزاری یادواره‌های شهدا و لمس از نزدیک رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای والامقام کم‌ترین کاری است که در مقابل آنان می‌توان انجام داد.

آهنی تصریح کرد: ادای دین در مقابل شهدا برای ما بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم که در عصری که هجمه فرهنگی مهم‌ترین ابزار دشمن برای نابودی اعتقادات و ارزش‌های اسلامی است توطئه‌ةای دشمنان را خنثی کنیم.

 وی اظهار کرد: دومین کاروان راهیان نور شهرستان پارس‌آباد که متشکل از خواهران است نیز 13 شهریور ماه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند که علاقه‌مندان برای اعزام با کاروان راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی می‌توانند به پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات شهرستان پارس‌آباد مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ ت

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در یک روستا

آفتاب‌‌نیوز :

مجید نقوی در تشریح این حادثه اظهار کرد: در ساعت ۱۰ و ۳۳ دقیقه صبح امروز به دنبال گزارش حادثه انفجار منزل مسکونی در روستای میلاجرد شهرستان فامنین، بلافاصله کارشناسان اورژانس پایگاه آزادراه این شهرستان به محل فوریت اعزام شدند 

وی افزود:در این حادثه به علت نشت گاز و انفجار منزل مسکونی ، خانمی ۲۶ ساله دچار سوختگی و کاهش سطح هوشیاری شده بود.

سوپروایزر مرکز اورژانس هم بیان کرد: به محض حضور کارشناسان اورژانس فامنین در محل حادثه با توجه به شرایط بالینی بیمار، درخواست اعزام بالگرد هوایی شد که سریعا هماهنگی لازم بعمل آمد و بالگرد اورژانس هوایی به سمت فامنین به پرواز درآمد .

قهرمانی افزود: بعد از تحویل بیمار به تیم اورژانس هوایی، مددجو در مدت زمان ۱۰ دقیقه از آزاد راه همدان_ساوه به بیمارستان سوختگی بعثت اعزام شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آماده‌باش فوریت‌های پزشکی گتوند در پی افزایش تصادفات
  • پارس آباد پذیرای گردشگران نوروزی
  • انفجار منزل مسکونی در یک روستا
  • چاره اندیشی برای جبرانِ خسارتِ مزارعِ گندمِ پارس آباد
  • ۱۰ هزار هکتار از اراضی پارس آباد خسارت دیده اند
  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • امریه «سرباز روستایی» در اردبیل از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ثبت‌نام می‌شود
  • کمیته امنیت روانی استان اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام